BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

@Rocker:
Als je vrouw een keer met zo een apparaat heeft gewerkt neemt ze de afgenomen ruimte op het aanrecht voor lief... 
Kennelijk heb je een Kenwood kamp en een Kitchen-aid kamp.  :D
Als je geduld hebt en je bent er snel bij kun je vaak op marktplaats ook nog wel eens een nieuw apparaat vinden voor een spotprijs, hoewel er bij de kitchen-aid adverteerders veel oplichters zijn. Ik haal dus de apparaten altijd op om te voorkomen dat ze me een baksteen sturen  X(
 
Rocker zei:
Mooie aanwinst, Rene! Ik ben zelf ook aan het kijken voor een Kenwood keukenmachine, ben nog bezig met mijn vrouw overtuigen (ze begint de voordelen al wel te zien, alleen de ruimte op het aanrecht vindt ze dan weer minder..).
Een dedicated porkert zal vast wel beter zijn, maar aan de andere kant is het wel handig als je maar af en toe een worstje maakt misschien?
Rutger, kom een keer langs hier.
De Kenwood staat altijd op het aanrecht.
Als Aline het ziet is ze gelijk verkocht!
 
BertM zei:
Kennelijk heb je een Kenwood kamp en een Kitchen-aid kamp.  :D

Ik spaar nog even door voor een Bear Teddy Mixer, zwaarder dan de Kenwood en de Kitchen-Aid, kan beter brooddeeg aan ;)
 
BertM zei:
Kennelijk heb je een Kenwood kamp en een Kitchen-aid kamp.  :D
Of je hier echt kampen in hebt kan ik niet beoordelen.. KA zijn prachtige machines natuurlijk, maar prijstechnisch is Kenwood net wat interessanter en daardoor sneller bereikbaar. Alleen op prijs al valt een KA daarom hier gewoon af.

Ben inderdaad ook al op marktplaats aan het kijken af en toe, kan de keuze soms nog net iets leuker maken :) Versturen zou ik sowieso niet laten doen, wil het apparaat wel eerst zien en even in werking zien ook in dat geval...

@Martin,
Mijn zusje heeft er ook zo'een.. desondanks is Aline nog niet overtuigd ;) Zo makkelijk laat ze zich niet ompraten :D (je moest eens weten hoeveel tijd mij dat gekost heeft voordat we eindelijk verkering kregen joh!  :-$ ) We hebben nu een hand- en staafmixer, en ze is nog niet overtuigd van het feit dat we hem ook vaak zullen gebruiken dus. En daarin moet ik haar gelijk geven, als je hem amper gebruikt is het een beetje jammer van het geld en de ruimte die het inneemt :) Maar probeer haar gerust wat over te halen een volgende keer als je haar ziet  =D>
 
noskos zei:
BertM zei:
Kennelijk heb je een Kenwood kamp en een Kitchen-aid kamp.  :D

Ik spaar nog even door voor een Bear Teddy Mixer, zwaarder dan de Kenwood en de Kitchen-Aid, kan beter brooddeeg aan ;)

Ze zijn nu in de aanbieding voor maar ?595,00  (excl) :-O
 
Ik weet het Piet! En die met de accessoiresuitgang is nog ietsje meer... Maar brooddeeg vergt veel van een keukenmachine, dus geef ik liever tzt wat meer uit en weet ik dat hij het zonder problemen aan kan.
 
Moet zeggen dat ik mijn brood en pizzadeeg altijd in mijn KA maak.
Tot een kilo bloem kneed hij probleemloos weg hier :)

Mijn oude philips handmixer had daar wel moeite mee, daar brak na een poosje 1 van de deeghaken af :p
 
Even 15 euro uitgegeven...

34791s1.jpg
 
Oeh! Met houten handvaten. Mooi ding voor 15 euro :)
 
Ppffff.....moet toch MP en andere websites iets beter in de gaten houden. Zie het ene na het andere koopje voorbij komen :)

Mooie aanwinst; zeker voor dat bedrag!
 
Stond heel even op MP. Heb zelfs moeten overbieden tov de vraagprijs van 10 euro. Had wat TLC nodig, maar blinkt alweer aardig.

M'n vrouwtje vond hem te smerig, zegt ze ineens: "Koop maar een nieuwe, kun je deze weg doen".


Vrouwen...
 
Ik zou de houten handvaten gewoon overzetten op de nieuwe dan :p
 
Oh, dat kan. Heb het ding uit elkaar gehaald om schoon te maken. Zal ze eens omdraaien...

Wilde de handvaten er ook nog even afhalen om ze goed schoon te maken en misschien een klein laagje vernis/beits/blanke lak te geven.
 
Nou gisteren vroeg in de ochtend mijn Pro-Q exel 20 mogen ontvangen.
Mega doos,met een goed verpakte smoker.
Vandaag even in elkaar gezet. Zijn een paar dingetjes die me opvielen.
Het enigste wat je moet doen is de pootjes op het onderste deel monteren. Je krijgt keurig een zakje met ringetjes boutjes en moertjes.Alleen is het boutje uitgevoerd met een kruiskop. Kan,maar bij de onderste is het erg lastig aangezien die in het pootje zit,en je er niet fatsoenlijk een kruiskop schroevendraaier op krijgt. Ik heb ze dan ook meteen vervangen door rvs zeskant boutjes.
De passing van de delen is over het algemeen goed. Maar aangezien je aan een bepaalde stand gebonden bent door de snelsluiters en deurtjes moest ik toch hier en daar een ring wat "bijbuigen". Ze waren niet allemaal even rond.
Ook een van die snelsluiters bouwde geen spanning op en trok dus niet de bovenliggende ring aan. Ook een klein beetje pielen met een tang en en buigen van het haakje is dit opgelost.
Het handvat van de deksel is een beetje treurig van plastic en niet super degelijk. Gaan we ook wat aan doen. Meest "schokkende" vind ik dat deze handgreep niet precies in het midden zit... Dat laten we natuurlijk zo,maar je verwacht niet dat het zo is.
Voor de rest lijkt de kwaliteit prima in orde. Stevig,zwaar,en ruimte zat om je vlees klaar te maken..

1376323_3514698721778_908787836_n.jpg


 
beetje laat maar hier alsnog de foto, mijn verjaardags kado :D

 
Terug
Bovenaan Onderaan