BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

structor zei:
Mooie aanwinst, wanneer ga je de maidenrun doen?

Hoogstwaarschijnlijk vrijdag, misschien 's avonds al een keertje proef draaien om te kijken hoe HM4 en WSM samen werken. Ik heb wat makreeltjes gekregen misschien dat die de eer krijgen.

Ik wil ook nog even kijken of ik kogelkraan + hm4 kan aansluiten op ??n van de vents. In principe kan mijn huidige fan can aansluiting er ook gewoon op maar is minder sjiek.
 
Mooi speelgoed! Veel plezier ermee!
 
dat is een hele fijne, veel plezier er mee
 
uipko zei:
structor zei:
Mooie aanwinst, wanneer ga je de maidenrun doen?

Hoogstwaarschijnlijk vrijdag, misschien 's avonds al een keertje proef draaien om te kijken hoe HM4 en WSM samen werken. Ik heb wat makreeltjes gekregen misschien dat die de eer krijgen.

Ik wil ook nog even kijken of ik kogelkraan + hm4 kan aansluiten op ??n van de vents. In principe kan mijn huidige fan can aansluiting er ook gewoon op maar is minder sjiek.
Kijk even in het diy deel van de forum controller bij mijn setup voor inspiratie met de kogelkraan.
 
structor zei:
uipko zei:
Ik wil ook nog even kijken of ik kogelkraan + hm4 kan aansluiten op ??n van de vents. In principe kan mijn huidige fan can aansluiting er ook gewoon op maar is minder sjiek.
Kijk even in het diy deel van de forum controller bij mijn setup voor inspiratie met de kogelkraan.

Had ik natuurlijk al gezien ;) wat voor maat pijp/aansluiting gebruik jij zodat deze in de WSM past? Ik zit ook te denken aan de pingpong bal klep zoals hier http://tvwbb.com/showthread.php?43549-Runaway-temps-Cheap-fix-long-story beschreven.
 
uipko zei:
structor zei:
uipko zei:
Ik wil ook nog even kijken of ik kogelkraan + hm4 kan aansluiten op ??n van de vents. In principe kan mijn huidige fan can aansluiting er ook gewoon op maar is minder sjiek.
Kijk even in het diy deel van de forum controller bij mijn setup voor inspiratie met de kogelkraan.

Had ik natuurlijk al gezien ;) wat voor maat pijp/aansluiting gebruik jij zodat deze in de WSM past? Ik zit ook te denken aan de pingpong bal klep zoals hier http://tvwbb.com/showthread.php?43549-Runaway-temps-Cheap-fix-long-story beschreven.
Ik ga vanavond even voor je meten.
 
Even mijn belofte nakomen, ik heb in het bouw topic even onderstaande tekst geplaatst.

structor zei:
Hieronder zie je dan een detail hoe het geheel op een WSM geplaatst kan worden. Vanaf de WSM gezien, is dit een 15mm koppelstuk waar het koppelstuk aan de binnenzijde met een bout vast gezet is. Aan de andere kant van het koppelstuk (aan de buitenzijde), een kort stukje 15mm buis (zie je niet is er wel). Daar tegen aan is de 15mm afsluitkraan geplaatst. Aan de andere kant van de kraan kan de fan aangesloten worden door de 15mm buis die aan de fanhouder is gesoldeerd.
 
structor zei:
Even mijn belofte nakomen, ik heb in het bouw topic even onderstaande tekst geplaatst.

structor zei:
Hieronder zie je dan een detail hoe het geheel op een WSM geplaatst kan worden. Vanaf de WSM gezien, is dit verloop 12mm-15mm koppelstuk waar het koppelstuk met de 12mm zijde aan de binnenzijde met een bout vast gezet is. Aan de andere kant van het koppelstuk (aan de buitenzijde), een kort stukje 15mm buis (zie je niet is er wel). Daar tegen aan is de 15mm afsluitkraan geplaatst. Aan de andere kant van de kraan kan de fan aangesloten worden door de 15mm buis die aan de fanhouder is gesoldeerd.
En na feedback van uipko nogmaals de WSM onder de hoes vandaan gehaalt en ditmaal mijn constructie bij tl licht bekeken  :blush:
 
ddaca4407ca812cfa06f1492c0915238_zps7fdfb162.jpg


Het complete barbecueboek van Steven Raichlen overgenomen van Roland78. Daar staat vast wel wat lekkers in. ;)
 
Ener zei:
ddaca4407ca812cfa06f1492c0915238_zps7fdfb162.jpg


Het complete barbecueboek van Steven Raichlen overgenomen van Roland78. Daar staat vast wel wat lekkers in. ;)

Mooi dat je hem binnen heb,benieuwd naar je eerste creaties uit het boek,veel plezier er mee!!
 
Mijn nieuwe aanwinsten!

Nog niet eerder zulke mooie roosters gezien en ik ben er heel erg blij mee. Bedankt Robert en ik zal er goed voor zorgen :)

20131009_211624.jpg


20131009_211713.jpg


20131009_211814.jpg


Ja....je ziet het goed....3 roosters. Ik heb twee WGA's en nu een excuus voor een derde :p
 
dat zijn hele mooie roosters Danny
 
Wow Danny, jij hebt goed in de bus geblazen! Enjoy!!
 
Echt super!! Laat maar snel van die mooie grill strepen zien!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan