BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Danny die zien er geweldig uit, zeker de laatste maakt me zeer jaloers!
 
Vandaag binnen gekomen de Weber Rollwagen (trolley) voor de Weber Q 100 of de Q Char 26 als ik die ga gebruiken. :)

 
Het moet niet gekker worden!

Buurman, wat doet u nu? Ow, ik laat even de BBQ uit :D
 
Mooie buit Danny. Heb je nu voor elk gerecht een bijpassend rooster? ;)

Nu wachten tot er iemand RVS WGA's gaat produceren.
 
DanBras zei:
Mijn nieuwe aanwinsten!

Nog niet eerder zulke mooie roosters gezien en ik ben er heel erg blij mee. Bedankt Robert en ik zal er goed voor zorgen :)
Ja....je ziet het goed....3 roosters. Ik heb twee WGA's en nu een excuus voor een derde :p

Ziet er gelikt uit hoor,gelijk maar 3..het kan niet op  :)
Ik hoop die van mij vd week ook binnen te krijgen,ben benieuwd!
Ondertussen krijg ik dit zaterdag op mijn verjaardag van mijn dochter&zoon..ze weten het alleen zelf nog niet  :-O ;)

IMGP6707_zps90e6f2d7.jpg
 
Mooie presentjes hoor Roland!
 
Hebben de kids nog niet over een leeggeroofde spaarpot geklaagd ;)
Alvast gefeliciteerd, en als de pakketdienst een beetje meezit heb je het rooster morgen in huis.

grt,

Robert
 
En het zat mee met de pakketdienst  :) nu moet ik hem morgen wel uitproberen met een biefstukje oid  ;)
Bedankt voor de snelle afhandeling Robert!

IMGP6708_zpsbb74b2f4.jpg


Ook een knappe pizzasteen voor mijn verjaardag gekregen..ook nog gemaakt hier in de buurt  :)

IMGP6709_zpse7d6ffcf.jpg
 
Zo, eindelijk iets minder "zelf" snijden
IMG_25061_zpsfd51cf09.jpg


En een kopje koffie uit "de nieuwe" smaakt er lekker bij!
IMG_25071_zps026d264a.jpg
 
t is ook degene die ik hebm en ik heb er een heleboel plezier van
 
Ik ben zelf ook in de markt voor een Kenwood. Welke is dit?

ReneR zei:
Zo, eindelijk iets minder "zelf" snijden
IMG_25061_zpsfd51cf09.jpg
 
Dit is een Montana CM-712, echt een geweldig apparaat ( http://www.koffiediscounter.nl/product/1810542/montana-cm-712.html )
Volgens mijn vrouw, zoon en vader smaakt de Cappuccino heerlijk en is in een handomdraai gemaakt.
De koffie zelf is van prima kwaliteit (al ligt dat natuurlijk ook aan de bonen...) en de machine is werkelijk perfect in te stellen, temperstuur, afgifte hoeveelheid en hoeveelheid bonen zijn via de digitale display in te stellen.
Zelfs de tijd staat er op....
 
Chef Martin zei:
Ik heb de KM280 met een glazen blender!  Gebruik m veel. Ideale machine met verschillende soorten messen. Ook geschikt als blender, vruchtenpers of om deeg te draaien.
Ik vermoed dat dit dezelfde is als de afbeelding van Rene!. Het ziet er in ieder geval wel zo uit.

Ja, precies dezelfde.
Zag alleen later dat de KM 285 ook een vleesmolen erbij heeft, weet alleen niet of dat wat is, wat denken jullie????

En dat deeg draaien, mijn vrouw heeft de eerste appeltaart er al mee gemaakt, ideaal!!!
 
Martijn van VuurenRook hoorde ik zeggen dat een keukenmachine ook prima gehakt kan malen met de juiste accessoire maar niet te vergelijken is met een dedicated gehaktmolen. Zeker als je er worst mee wil maken is bijvoorbeeld een porkert een goeie optie.
 
Gerard777 zei:
Martijn van VuurenRook hoorde ik zeggen dat een keukenmachine ook prima gehakt kan malen met de juiste accessoire maar niet te vergelijken is met een dedicated gehaktmolen. Zeker als je er worst mee wil maken is bijvoorbeeld een porkert een goeie optie.
Dus toch maar niet de gehaktmolen kopen op mijn kitchen-aid??? :-S
Prijs is wel behoorlijk over de top, maar ik lees ook dat een machine weer handiger is met vullen.
Mijn vrouw is super allergisch voor rauw vlees....
Zit er zwaar aan te twijfelen, misschien toch maar wachten tot na de workshop?  :-/
 
Mooie aanwinst, Rene! Ik ben zelf ook aan het kijken voor een Kenwood keukenmachine, ben nog bezig met mijn vrouw overtuigen (ze begint de voordelen al wel te zien, alleen de ruimte op het aanrecht vindt ze dan weer minder..).
Een dedicated porkert zal vast wel beter zijn, maar aan de andere kant is het wel handig als je maar af en toe een worstje maakt misschien?
 
Terug
Bovenaan Onderaan