BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

een geweldig boek, veel plezier er mee
 
Even uitpakken om te checken of alles compleet en in goede orde is en dan weer inpakken tot pakjesavond!
Zie hier de zojuist binnengekomen Dutch Oven Qvist "Wolf" 6 qt. met pootjes en verdere toebehoren (vuurschaal, rivet, handschoenen, lidlifter, pollepel, schraper).
Laat de winter maar komen, we zijn klaar voor de stoofpotjes, de goulash, de chili, het brood etc etc.

DO-1.jpg

 
En kun je werkelijk waar zo lang wachten op al dit moois redfox? :p
 
Laat die Sinterklaas ook maar bij mij langs komen!!! :-c
 
wouw Geert, dat is een hele mooie set
 
Ivo-tje zei:
En kun je werkelijk waar zo lang wachten op al dit moois redfox? :p
Ja hoor Ivo, geen probleem.
Nog voldoende speeltjes hier om te Q-en tot de tijd dat ik weer mag uitpakken.
 
Leo zei:
wouw Geert, dat is een hele mooie set
Opa RedFox wordt door de kinderen/kleinkinderen weer eens goed verwend  ;)
 
Dat is weer een behoorlijke Foxyaanse aankoop! Zo kennen we je weer Geert! ;)

Ik zit ondertussen zelf ook een reden te verzinnen om een DO aan te schaffen, of anders maar wachten tot de kerst.
 
miesder zei:
Doen de kinderen/kleinkinderen dit niet met voorbedachte rade?
Inderdaad, en laat ik dat nou eens helemaal niet vervelend vinden!
 
ymu8eget.jpg


Vandaag plankjes in de keuken gemaakt voor de bbq kookboeken:) dankzij onze grote Zweedse vriend :)

Daarnaast ook 5 rollen grill folie gekocht bij de Lidl. In Eindhoven (winkelcentrum Woensel)
 
Kijk, die plankjes passen prima! Ziet er netjes uit.
 
H?, die snijplank is ook van de Zweedse vrienden ;)
Een paar weken geleden lagen ze in Amsterdam in de aanbieding voor 8 euro. Voor een snijplank van dat formaat echt een grap....
 
Mr_Nas zei:
El Fumarole zei:
H?, die snijplank is ook van de Zweedse vrienden ;)
Een paar weken geleden lagen ze in Amsterdam in de aanbieding voor 8 euro. Voor een snijplank van dat formaat echt een grap....

De hele keuken is van de Zweedse vrienden:)
De mijne is ontworpen op hun site. Eerst nog een stukje aanbouwen, gepland voor het voorjaar.
Kom nu toch echt kastruimte tekort  :)
 
Ceriel zei:
Mr_Nas zei:
El Fumarole zei:
H?, die snijplank is ook van de Zweedse vrienden ;)
Een paar weken geleden lagen ze in Amsterdam in de aanbieding voor 8 euro. Voor een snijplank van dat formaat echt een grap....

De hele keuken is van de Zweedse vrienden:)
De mijne is ontworpen op hun site. Eerst nog een stukje aanbouwen, gepland voor het voorjaar.
Kom nu toch echt kastruimte tekort  :)

Werkt perfect! En cheap! Heb de keuken zelf gezet, zijn er ontzettend blij mee! :)
 
Gisteren op de Cook-Off in Nootdorp ben ik "per toeval" tegen een mooie Simcro injector aangelopen. (http://www.simcro.com/Product_Range/Injectors/premium.html)
Scott (van het UK Miss Piggy's BBQ team) had er enkele voor verkoop bij zich en had deze ook zelf in gebruik.
O.a. ook Daan (De Rokende Regahs) en Gerard (ProBBQShop.nl) konden zich verzekeren van een exemplaar.
De injector is via een slang zelfaanzuigend en de "shots" kunnen worden ingesteld met 20 stops: 0,5ml tot 10ml
Gerard en Daan gebruikten het ter plaatse voor het injecteren en waren uiterst tevreden.

injectiespuit.jpg
 
Ik sluit me helemaal aan bij je Geert, het is echt een schitterend apparaat!
 
Terug
Bovenaan Onderaan