BasBQ
Beef en Steak

WSM 47, GBE-L of OTP 57

Willy83 zei:
Point taken,
ik dacht dat Primo of BGE de "uitvinders" waren hiervan, had me er niet erg in verdiept, maar bedankt voor de verheldering!

Bij de keuze Primo vs BGE durf ik dan ook geen echte keuze te maken behalve op kleur  ::)
Ik denk dat tussen deze 2 (wat ik heb gelezen) meer een gevoel zit dan echt kwaliteitsverschil of zit ik er dan naast?

Vergeet de vorm ook niet h? ;) niet alleen de kleur is anders :p op dit niveau is het mogelijk een persoonlijke voorkeur te geven aan een merk. Qua prestaties zijn ze gelijk.

Aanstaand weekend tijdens de tonystone competition heb ik BGE, primogrill en Grilldome naast elkaar aan het werk dus wees vooral welkom om te komen voelen en proeven
 
Ik weet waar ik sta dit weekend ;)
 
Gerard kan ik zaterdag ochtend bij jou komen ontbijten? ;)
 
Haha, ik ga m'n best doen, ontbijtje van de Q is wel lekker :)
 
kunnen we gewoon ontbijt bstellen Gerard?  ;)
 
Ik zou zeggen kom langs ;) ik die m'n best
 
Helaas ga ik hier niet bij kunnen zijn, had een mooi moment kunnen zijn om diverse Q's in actie te zien.

Ik zal binnenkort weer eens m'n vriendin polsen nadat ik er zelf goed over na heb gedacht en dan horen jullie het  8)
 
Dat speelt ook een beetje door mijn hoofd eerlijk gezegd.

Wat levert het ongeveer op denk je? Q100 onderstel, side tables en gasslang voor een fles?
 
Ja had ik inderdaad al naar gekeken, maar zag er niet heel veel staan vandaar ik dacht even polsen wat ze hier voor waarde er ongeveer aan hangen. Bedankt!
 
Willy83 zei:
Ja had ik inderdaad al naar gekeken, maar zag er niet heel veel staan vandaar ik dacht even polsen wat ze hier voor waarde er ongeveer aan hangen. Bedankt!

Ik had vorig jaar ?85,- voor een rode Q100 uitvoering betaald via marktplaats wel zonder onderstel en side table incl. verzending  ;)
 
Dat is niet bijster veel, maar aan de andere kant, dan staat hij maar hier.
Ben er nog steeds niet over uit welke het wordt.
 
De kogel is door de kerk, het is een Weber one touch master limited edition (wat een naam) geworden met een hoop accessoire er bij.

Mocht ik echt meer low and slow gaan doen, dan komt er een wsm bij, het ei met alle accessoires was wel echt een stuk duurder en de OTML  :-\ is zoals gezegd geen slechte Q.

Iedereen bedankt voor het meedenken, binnenkort wat foto's  8)
 
proficiat met je goede voornemen!
Welke is het geworden, de 57?
 
Heel veel plezier met je aankoop, daar ga je vast heerlijk op koken!
 
Proficiat!! ;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan