BasBQ
Beef en Steak

Worst workshop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier ook, helemaal zin in!!!!
 
Ik Maurice + vader kunnen  helaas niet aan de workshop deelnemen ik moet voor mijn werk een cursus volgen en dat kan op twee datums  19 of 26 oktober nu doe ik mee met de  BBQ Society Cook-Off en dat is de 19 de dus moet ik wel de 26 ste  de cursus volgen vandaar.
 
Mooie afsluiter van mijn onverwachtse week vakantie!
Count me in! ;)
 
Heb er enorm veel zin in; neem nog een vriend (Remco) mee.
 
Met hoeveel zijn we onderhand? Volgens mij word het een behoorlijk drukke boel.
 
Dominique zei:
Met hoeveel zijn we onderhand? Volgens mij word het een behoorlijk drukke boel.

Dat is het toch ook als je er alleen heen gaat Dominique? =))
 
Als er trouwens mensen zijn die op de lijn Enkhuizen > Lelystad > Scherpenzeel een lift kunnen gebruiken...
Vind het opzich geen probleem om iemand op te pikken, die auto moet toch van A naar B en die brandstof, ik ben gek op spaarpunten van mijn favoriete tankstation ;)
 
Poging twee om een antwoord te krijgen.... In de twee lijstjes staan een hoop namen dubbel, en om nu met 35 man een workshop te gaan volgen, vind ik wat veel. Dus hoe up to date is de lijst?
Ik lees niet in de eerste post hoe laat we beginnen, of ik lees er over heen?

 
Het bovenste lijstje zou actueel moeten zijn voor 26-okt volgens mij. De onderste is nog voor de oorspronkelijke datum in september en is dus niet voor over anderhalve week.

Ergens in het verhaal staat dat we om 10.00u begonnen tot ergens in de middag, dus we kunnen ons zeker wat uurtjes vermaken :)
 
Dank Danny, voor de moeite.
 
DanBras zei:
Het bovenste lijstje zou actueel moeten zijn voor 26-okt volgens mij. De onderste is nog voor de oorspronkelijke datum in september en is dus niet voor over anderhalve week.

Ergens in het verhaal staat dat we om 10.00u begonnen tot ergens in de middag, dus we kunnen ons zeker wat uurtjes vermaken :)
Lijstje is niet actueel, ik heb mij eergisteren opgegeven (PB en reactie) en ik sta er nog niet bij.
Maurice + vader heeft zich afgemeld, hij staat er nog wel bij....
Update aub, ik wil graag weten of het door kan gaan
 
Heb vanaf de update van 14 oktober de aan- en afmeldingen even opgenoteerd, ik tel 21 enthousiastelingen.... Valt mee toch?
 
Is de shop trouwens open die zaterdag? Kan het niet zo snel vinden op de site.... Denk dat ik mijn koopdrang niet kan bedwingen die dag ;)
 
Ceriel zei:
Lijstje is niet actueel, ik heb mij eergisteren opgegeven (PB en reactie) en ik sta er nog niet bij.
Maurice + vader heeft zich afgemeld, hij staat er nog wel bij....
Update aub, ik wil graag weten of het door kan gaan
Het ging er hier dan ook om welk lijstje voor de 26e was en welke niet ivm de dubbele namen, dus niet of het lijstje compleet en up-to-date is.

In het verhaal staat ook gewoon dat je tot de 21e kan opgeven, dus of je naam wel of niet al in het lijstje vernoemd staat lijkt het mij dat je er dan zonder tegen bericht gewoon vanuit moet gaan dat het door gaat.
 
2 plekjes in de auto zijn gereserveerd. :)
 
Joh wat leuk Ivo-tje :D
 
Het is toch op het adres van de website, Oosteinde 77 in Scherpenzeel? Of wordt deze workshop op een andere locatie gehouden?
 
Dick3G zei:
Het is toch op het adres van de website, Oosteinde 77 in Scherpenzeel? Of wordt deze workshop op een andere locatie gehouden?
Het adres in Scherpenzeel is van de Handelsonderneming. De workshop vindt plaats op de locatie waar Vuur en Rook zich bevindt: Hopeseweg 26, Renswoude.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan