BasBQ
Beef en Steak

Worst workshop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Das heftig zeg, heel veel sterkte
 
Chill-070 zei:
Mijn vader ligt sinds gisteren na een hartinfarct in het ziekenhuis, hierdoor is het momenteel even onzeker of ik er wel bij zal zijn zaterdag.

Stefan, heel veel sterkte! Potverdorie zeg....
 
@ Chill-070 : Sterkte man, ik hoop dat alles weer goed komt.
 
Stefan, sterkte in deze moeilijke situatie!
 
Veel sterkte Stefan, hopelijk komt alles goed!
 
Dat is knap waardeloos. Sterkte en hoop dat alles goed komt!!
 
Dat is niet leuk Stefan, hopelijk gaat het heel snel weer goed met je pa!
Sterkte!!!
 
Nog even een huishoudelijke medeling, willen jullie allemaal een koelbox, vriestas of styrofoom box meenemen inclusief koelelementen als het kan.
Het is redelijk warm morgen en het is beter om de worst enigzins gekoeld mee naar huis te nemen.





 
Mag ik jullie allemaal even een leuke, informatieve maar vooral gezellige dag toe wensen morgen.

Ik kan helaas niet komen maar ter compensatie hou ik vandaag dan maar een eenpersoons rookworst workshop hier bij me thuis. ;)
 
Chill-070 zei:
Mijn vader ligt sinds gisteren na een hartinfarct in het ziekenhuis, hierdoor is het momenteel even onzeker of ik er wel bij zal zijn zaterdag.
Sterkte met je vader dat is nu belangrijker dan een workshop
 
Boel0037 zei:
Nog even een huishoudelijke medeling, willen jullie allemaal een koelbox, vriestas of styrofoom box meenemen inclusief koelelementen als het kan.
Het is redelijk warm morgen en het is beter om de worst enigzins gekoeld mee naar huis te nemen.

Begrijp ik dat de workshop dus buiten is? Even voor de kleding ;)
 
Gabor zei:
Boel0037 zei:
Nog even een huishoudelijke medeling, willen jullie allemaal een koelbox, vriestas of styrofoom box meenemen inclusief koelelementen als het kan.
Het is redelijk warm morgen en het is beter om de worst enigzins gekoeld mee naar huis te nemen.

Begrijp ik dat de workshop dus buiten is? Even voor de kleding ;)

Workshop is binnen maar de ruimte in niet gekoeld. Het is dus belangrijk zeker voor de terugreis om de gemaakte pesten enigszins koel te houden.
 
Boel0037 zei:
Nog even een huishoudelijke medeling, willen jullie allemaal een koelbox, vriestas of styrofoom box meenemen inclusief koelelementen als het kan.
Het is redelijk warm morgen en het is beter om de worst enigzins gekoeld mee naar huis te nemen.

Kijk, en die had ik dus al in de auto gezet!
Vandaag voor een dagje weg, element ligt nu weer in de vriezer voor morgen ;)
Even de stekker er in, dan moet het goed komen!
 
Net alles afgezocht....geen koelelementen...
Pa gebeld, heeft ook alles afgezocht....helaas zelfde resultaat....
 
Even een paar halve liter flesjes vullen met water en die bevriezen.

Of een paar ziplock zakken vullen met ijsklontjes.
 
Ik zat inderdaad al te denken aan van die ijsklontjes zakken, maar die dingen die lekken altijd zo.....
Ga ff wat flesjes in de vriezer dumpen!
Goed idee, thanks!!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan