BasBQ
Beef en Steak

Worst workshop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ook van hier bedankt! Ik had ook het adres van de website gebruikt zonder deze info :)
 
Gelukkig ligt het niet ver van elkaar.... Maar ik was ook uitgegaan van Scherpenzeel.

Misschien is een grote update van de eerste post handig, incl. dit soort informatie ;)
 
Op de valreep ik doe graag mee, neem nog een maat mee.

(Harlin 2 personen)
 
Aanvullend heb ik op de valreep ook mijn pa als introduc? die graag met de workshop mee wil doen. Dus DanBras +1 :)
 
Beste Allemaal, mijn excuses voor de mega late reactie. Ik zat in het buitenland en afgelopen weekend eigenlijk geen tijd gehad om eens rustig forum bij te werken.

In de eerste post ga ik de namen bij werken. Als je er niet bij staat geen probleem PM mij even dan werk ik het bij. Let wel de aanmeldingen zijn nu gesloten, we zitten goed vol en alleen als ik je berichtje gemist heb zet ik je erbij anders kan het alleen als er mensen afvallen.

Algemene info komt ook in de eerste post zoals adres en. Begin tijd etc etc

Ik heb er zin in tot zaterdag!

 
Ik ben er niet bij in ieder geval.
 
Ik zie dat Martijn maar 6 schouders gaat meenemen. Als dat maar genoeg is :)
Ik heb er in ieder geval razende zin in, dus tot worst!
 
Bijna zaterdag...  :D
 
Mijn vader ligt sinds gisteren na een hartinfarct in het ziekenhuis, hierdoor is het momenteel even onzeker of ik er wel bij zal zijn zaterdag.
 
Chill-070 zei:
Mijn vader ligt sinds gisteren na een hartinfarct in het ziekenhuis, hierdoor is het momenteel even onzeker of ik er wel bij zal zijn zaterdag.
Kloterig nieuws! Sterkte man.
 
balen ma, heel veel sterkte en beterschap
 
Chill-070 zei:
Mijn vader ligt sinds gisteren na een hartinfarct in het ziekenhuis, hierdoor is het momenteel even onzeker of ik er wel bij zal zijn zaterdag.

Idd klote. Sterkte ermee!
 
Sterkte man!
 
Chill-070 zei:
Mijn vader ligt sinds gisteren na een hartinfarct in het ziekenhuis, hierdoor is het momenteel even onzeker of ik er wel bij zal zijn zaterdag.

Zo, dat zijn de mindere berichten :(
Sterkte, en beterschap voor je vader!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan