BasBQ
Beef en Steak

Worst workshop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Boel0037 zei:
....
Gerda verslaafd aan de worst van Mike  B-)

Ik.....
          moet........
                          hier.......
                                          niet.......
                                                          op.......
                                                                      reageren..... 8-|
 
Wil je mij ook weer toevoegen voor de 26ste?
 
Vanmorgen heb ik Martijn van Vuur en Rook even aan de lijn gehad. De workshop is in hun magazijn, dus eventuele aankoop van rookhout, rubs, sauzen en andere BBQgoodies uit hun assortiment is die dag ook mogelijk.

 
El Fumarole zei:
Vanmorgen heb ik Martijn van Vuur en Rook even aan de lijn gehad. De workshop is in hun magazijn, dus eventuele aankoop van rookhout, rubs, sauzen en andere BBQgoodies uit hun assortiment is die dag ook mogelijk.

Hmmmm... ik vermoed dat ik deze dag zonder pinpas of contact geld van huis moet  :p
 
Boldeagle zei:
Hmmmm... ik vermoed dat ik deze dag zonder pinpas of contact geld van huis moet  :p
Pinnen kun je bij Martijn niet, dus je pinpas of creditcard kun je gerust bij je dragen, tenzij je dan toch even het dorp in gaat naar de flappentapper  :)
 
RedFox zei:
Boldeagle zei:
Hmmmm... ik vermoed dat ik deze dag zonder pinpas of contact geld van huis moet  :p
Pinnen kun je bij Martijn niet, dus je pinpas of creditcard kun je gerust bij je dragen, tenzij je dan toch even het dorp in gaat naar de flappentapper  :)

Ok Geert ik kijk wat ik mee kan smokkelen mondje dicht tegen Gerda  :-$
 
Marieken zei:
er staat een uur of 10, 11 beginnen, weten jullie hoe lang het ongeveer duurt?

Weet iemand dit? JOEHOE!!!!
 
Dominique zei:
Marieken zei:
er staat een uur of 10, 11 beginnen, weten jullie hoe lang het ongeveer duurt?

Weet iemand dit? JOEHOE!!!!

Op de site van vuur en rook staat bij de workshops dat ze ca 4 uur duren....
 
El Fumarole zei:
Dominique zei:
Marieken zei:
er staat een uur of 10, 11 beginnen, weten jullie hoe lang het ongeveer duurt?

Weet iemand dit? JOEHOE!!!!

Op de site van vuur en rook staat bij de workshops dat ze ca 4 uur duren....

Ja, dat is voor andere groepen, niet voor het altijd kletsende Genootschap natuurlijk ;). Oftewel, ik heb natuurlijk nooit verzonnen om op de site te kijken......
 
Gezien het kletsgehalte op de laatste meating hou ik rekening met een doorlooptijd van 74 uur.
 
Domi is er ook, dus oordopjes zijn standaard uitrusting :D
 
Net terug van vakantie lees ik helaas dit bericht had  er erg zin in.
Maar 26e is gelukkig geen probleem dus je kan mij ook voor die datum er  bij zetten.
 
ff een kleine update, ik was er even een week tussenuit...
De workshop is geen standaard workshop, de standaard worskhop is inclusief uitbenen van een hele varkensschouder/poot. om de kosten te drukken en in zo'n grote groep de werkbaarheid te houden is het vlees al deels voorgesneden en gaan we ook geen 6 kilo per persoon maken.

De workshop duurt tot ongeveer ergens in de middag haha... maw we nemen gewoon de tijd en zien hoe het gaat lopen met zo'n grote groep.

ik ga toevoegen:

FelixH
Gabor
Demuss

 
Bij deze wil ReneR zich ook HEEL graag aanmelden voor 26 oktober, en ik neem mijn vader (opperhoofd van mijn testpanel....) mee.
Dus graag 2 plekjes!
En helaas heb ik (nog) geen worstmaak-apparatuur noch ervaring!
 
Ren?, je staat erbij en je vader ook! Hartstikke leuk.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan