BasBQ
Beef en Steak

welke goede vacumeermachine is tegen redelijke prijs aan te schaffen?

Frits zei:
Ik ben geloof ik de enige met een werkende Aldi vakuumapparaat :D.

Ik heb er ook een Frits, ben er redelijk tevreden over maar als hij stuk gaat komt er toch wel een Foodsaver denk ik.
 
Piet, bij mij waarschijnlijk ook (of een solis).
 
Ik heb de zelfde was toen een aanbieding bij de Sligro voor ?80 ex btw.
 
Zojuist vernomen dat mevrouw RedFox mij een Foodsaver 2860 als verjaardagscadeau onder de BBQ gaat leggen  ;)
 
RedFox zei:
Zojuist vernomen dat mevrouw RedFox mij een Foodsaver 2860 als verjaardagscadeau onder de BBQ gaat leggen  ;)

Kijk dat zijn de betere cadeaux! Hopelijk is je  Q koud als hij eronder ligt ;)
 
Domi, de Q is koud, maar mijn hart is warm!
Net pech dat ik in de Hanos folder zag dat deze t/m 16 april in de aanbieding was voor 125 Euro incl gratis marinadebox.
Dus nu tegen normaal tarief bij Hanos/Sligro kopen....
maar ja, je wordt maar 1 keer 60 jaar in je leven.... ;)

iedereen in dit draadje bedankt voor de info waardoor ik juist tot deze keuze ben gekomen..
 
@Rocker: ja dat klopt, ik kwam daar gisterenavond later ook nog achter en heb hem besteld @ ? 124,99 incl. btw
De Pixmania verzendkosten (vanuit Frankrijk) zijn ? 11,99.
Ik heb inmiddels ook email met verzendbevestiging ontvangen: 23-24 april afleverdatum.
Prima deal lijkt me voor een prima apparaat!  ;)
 
Ga je veel plezier van hebben!
 
Dank voor deze info Leo, en we zijn ook weer netjes in het draadje  ;)
Ik zal het eens lezen en zeker ook Frits zondag nog vragen.
Mij lijkt een rol ook handig, want dan heb je de lengte naar behoefte, maar nog geen user-experience dus luister ik eerst even naar degenen die er al mee werken.
 
DanBras zei:
Leo zei:
ik heb de zakken (tip van Frits) uit duitsland laten komen bij http://www.vakuumtuete.de/ vandaan.
ze zeggen dat de zakken van marmelot http://www.marmelot.com/marmelot/vacuum-verpakken-vacuumzakken-structuur-c-61_103.html?language=nl dezelfde zijn maar daar heb ik zelf nog geen ervaring mee
Ik weet niet of de zakken hetzelfde zijn, maar ik heb de zakken van Marmelot en deze (de zakken met microstructuur) werken prima met de Foodsaver
Danny, werk jij alleen met zakken of ook met rol?
 
een rol kan handig zijn voor sommige dingen, maar merk bij mezelf dat ik met een paar maten zakkken prima uit de voeten kan.
een hele zalmzijde bijv snij ik toch eerst iin moten die goed op een plankje passen voor ik het in vries, kan dus prima in een zak
 
Zakken zijn i.d.d. het makkelijkst.
 
ik heb nu de 160 x 250 mm en de 200 x 300 mm zakken.
De kleine vind ik eigenlijk net te klein, is wel weer makkelijk voor een enkele kipfile oid.
Bij de volgende bestelling bestel ik er ook nog grotere zakken bij
 
20x30 is wat ik heb staan, doos van foodsaver.
 
Terug
Bovenaan Onderaan