BasBQ
Beef en Steak

welke goede vacumeermachine is tegen redelijke prijs aan te schaffen?

dat is weer een stukje nuttige informatie en een leuke spin-off van een simpele vraag waarmee ik het draadje begon!
 
Pulled Pork is zo ook kleiner te bewaren, een dat scheelt ruimte in je vriezer. Je kan de PP ook goed au bain marie opwarmen (net als een rookworst in een bak heet water).
 
Ik denk dat alle foodsavers wel prima zijn.

Maar voor mij was het opklappen even belangrijk.
Nu staat hij makkelijk in een hoekje op het aanrecht.
Vrouwlief en rest van familie verklaarde me voor gek.

Nu zie ik allerlei taartenbak gebeurens vacuum in de vriezer verdwijnen en circuleren
er meerdere in de vrienden/kennissenkring

8)

Maar ik vind het verschil bij vlees enorm.
Wel of niet vacuum de vriezer in is voor mij haast het verschil tussen wel en niet
je vlees verprutsen.
Het blijft prachtig in de vriezer.
 
Ook hier een foodsaver,ik heb nooit spijt van mijn aankoop gehad.
 
coelho zei:
Mag ik in jouw topic vragen waarvoor de vacumeermachines gebruikt worden? Ik begrijp dat je restjes kunt vacumeren en dan invriezen, maar wat is het voordeel ten opzichte van diepvrieszakjes? En hoe zit het met vochtige producten of bijvoorbeeld met saus of marinade? Ik kan me voorstellen dat dat er mee uit gezogen wordt als je ziet dat sommige apparaten bierblikjes plat zuigen.

Met andere woorden, waarom is dit een must have?

Met een food saver of die van solis kan je ook speciale potten en bakjes vacumeren.
Handig voor sauzen en marinades.

http://www.foodsaver.co.nl/category.aspx?cid=2901

http://www.solis-voor-thuis.nl/solis-family-container-15-liter-p61559.html

 
Hier ook dezelde Foodsaver als Poetsertje, en ben er erg blij mee.
Zou niet meer zonder willen.

Mac
 
Hmm. moet deze dus eens wat beter gaan bekijken. Zal eens kijken of vrouwlief het sponsorcontract kan verruimen  ::)
 
Ikke ook wille hebbe  :-\. Nog eens lief naar manlief kijken of hem mezelf cadeau doen.
 
Ook hier een foodsaver.
Geen problemen tot dusver.
 
Same here......ook Foodsaver
Werkt perfect met zowel de originele als de Marmelot zakken, dus tot nu toe erg tevreden. Wel zelf pas 2 maanden in bezit, dus over betrouwbaarheid op de lange termijn kan ik niets zeggen.
 
Ik ben geloof ik de enige met een werkende Aldi vakuumapparaat :D.
 
Poetsertje zei:
Ik denk dat alle foodsavers wel prima zijn.

Maar voor mij was het opklappen even belangrijk.
Nu staat hij makkelijk in een hoekje op het aanrecht.
Vrouwlief en rest van familie verklaarde me voor gek.

Nu zie ik allerlei taartenbak gebeurens vacuum in de vriezer verdwijnen en circuleren
er meerdere in de vrienden/kennissenkring

8)

Maar ik vind het verschil bij vlees enorm.
Wel of niet vacuum de vriezer in is voor mij haast het verschil tussen wel en niet
je vlees verprutsen.
Het blijft prachtig in de vriezer.
Wat bedoel je met opklappen?
 
RedFox zei:
Hoi Frits, dat is snel, lijkt Frits wel  :)
Heb je ook type wat je aanbeveelt? Ik werd gevraagd om verjaardagscadeau uit te zoeken (5.5.2013 komt er een zesje voor te staan...)
Great minds think alike, bij mij nog iets verder weg, maar ook op nummer 1 op de wensenlijst....
 
ja structor, dit was een leuke kwebbel over vacumeermachines  ;)
en dat is het goede en mooie van dit forum, je vraagt en krijgt nuttige antwoorden van users...
 
Dit is de " gebruiksstand"

9c9403a5d1065080645b7e3e215aea9f.jpg


Aan de zijkant zitten twee knoppen, die druk je in, en dan kun je hem op zijn zij zetten, in een kastje of zijkant aanrecht of zo.

bcaf6946d2f0b02e39f8c8f15d9422da.jpg


Is dat duidelijk zo?
 
Dat was voor Jeroen 78, hij vroeg wat er bedoeld werd met opklappen, Poetser ;)
 
dit staat ook nog op mijn wishlist!
 
Terug
Bovenaan Onderaan