BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste Pulled Pork

structor zei:
Je bent gewoon jaloers dat jij nog niet zo'n vette controller hebt Ivo.... =))
Je hebt me door.... :(
 
Ziet er goed uit hoor!
 
En wat is een barbecue anders dan een kolen gestookte oven dan?
 
Ep Woody zei:
Omdat ik nu een gerecht aan het bereiden ben, staan er vlammen in mijn avatar. Als hij straks klaar is verdwijnen de vlammen weer.

Ooo, ok! Duidelijk. Ik had dat dus gemist.
 
Ivo-tje zei:
structor zei:
Je bent gewoon jaloers dat jij nog niet zo'n vette controller hebt Ivo.... =))
Je hebt me door.... :(

En dat komt me zoooo bekend voor.....
(Kan er niet een masterclass georganiseerd worden door iemand die weet wat hij doet en dan de rest aan de tafel erbij om zelf zijn eigen set te solderen? Ik heb wel een "mancave" als locatie te beschikking hoor!!!)
 
Na 15 uur bedacht mijn kolenmand zichzelf te verstikken. Misschien voor dit soort gerechten iets andere kolen gebruiken. Nu heb ik voor het laatste stukje het hitteschild verwijderd. Nog 1.5 graad te gaan.
 
Af en toe even met een rubber hamertje op je bbq kloppen. Deed ik bij de WSM ook met mindere kolen.
 
Ep Woody zei:
Misschien voor dit soort gerechten iets andere kolen gebruiken.
Wat heb je gebruikt?
 
Na 15 uur is mijn procureur eindelijk klaar. Terwijl ik het vlees van de USM haalde brak de procureur in 3 stukken. Nu even wachten en dan lekker uit elkaar trekken.

Ik heb THM briketten van de Action gebruikt. 1.65 per 2 kilo. Daar komt best wel erg veel as vanaf.
 
En de vlammen zijn inderdaad verdwenen, wat een leuk systeem!!!!
 
ReneR +1
 
Jappert zei:
Zie de Heatermeter voor het eerst life in actie zo. Gaaf, kan niet wachten tot ik alle componentjes binnen heb.
Wat is de aanschafwaarde van een complete set?
Ik las ergens dat er Maverick ET 72/73 probes kunnen worden toegepast, ik heb hier ook nog een Maverick ET732 set met die probes.
Sorry voor de vraag die off-topic is, inderdaad goed idee van Emiel om apart draadjes voor de Heatmeter 4.0 te openen.  :)
 
ReneR zei:
Ivo-tje zei:
structor zei:
Je bent gewoon jaloers dat jij nog niet zo'n vette controller hebt Ivo.... =))
Je hebt me door.... :(

En dat komt me zoooo bekend voor.....
(Kan er niet een masterclass georganiseerd worden door iemand die weet wat hij doet en dan de rest aan de tafel erbij om zelf zijn eigen set te solderen? Ik heb wel een "mancave" als locatie te beschikking hoor!!!)
Ja hoor wil ik wel... Ik weet alleen niet wat ik doe :D
 
RedFox zei:
Jappert zei:
Zie de Heatermeter voor het eerst life in actie zo. Gaaf, kan niet wachten tot ik alle componentjes binnen heb.
Wat is de aanschafwaarde van een complete set?
Ik las ergens dat er Maverick ET 72/73 probes kunnen worden toegepast, ik heb hier ook nog een Maverick ET732 set met die probes.
Sorry voor de vraag die off-topic is, inderdaad goed idee van Emiel om apart draadjes voor de Heatmeter 4.0 te openen.  :)
Heatermeter compleet weet ik niet, maar die van mij met de drie items: controller, masternode & displaynode kwam op 150 euro ex probes (als je de displaynode weglaat komt het op 100 euro)
 
structor zei:
ReneR zei:
Ivo-tje zei:
structor zei:
Je bent gewoon jaloers dat jij nog niet zo'n vette controller hebt Ivo.... =))
Je hebt me door.... :(

En dat komt me zoooo bekend voor.....
(Kan er niet een masterclass georganiseerd worden door iemand die weet wat hij doet en dan de rest aan de tafel erbij om zelf zijn eigen set te solderen? Ik heb wel een "mancave" als locatie te beschikking hoor!!!)
Ja hoor wil ik wel... Ik weet alleen niet wat ik doe :D

Dat is dus PRECIES wat ik bedoel, misschien is een op dit gebied ervaren knutselaar bereid te vinden om zoiets te begeleiden???
Ik woon centraal in het land en heb, zoals wel eens op wat foto's te zien is, een redelijk "tuinhuisje" staan.
Kunnen misschien een leuke dag organiseren (en als 1 dag niet genoeg blijkt er een extra dag bij afspreken)
Mocht iemand ondertussen iets willen bereiden....Kamado, Weber 57 en 4-pits gasser staan klaar.....
Misschien leuk als "Genootschaps-knutsel-dag-workshop-ding" (en als er meerdere ervaren soldeerders zijn...meer begeleiding is altijd goed!!!)
 
Supervette grafiek en een hele mooie procureur! Lekker hoor!
 
En het eindresultaat, een broodje PP staat er ook op! :D Eet smakelijk!
 
ReneR zei:
structor zei:
ReneR zei:
Ivo-tje zei:
structor zei:
Je bent gewoon jaloers dat jij nog niet zo'n vette controller hebt Ivo.... =))
Je hebt me door.... :(

En dat komt me zoooo bekend voor.....
(Kan er niet een masterclass georganiseerd worden door iemand die weet wat hij doet en dan de rest aan de tafel erbij om zelf zijn eigen set te solderen? Ik heb wel een "mancave" als locatie te beschikking hoor!!!)
Ja hoor wil ik wel... Ik weet alleen niet wat ik doe :D

Dat is dus PRECIES wat ik bedoel, misschien is een op dit gebied ervaren knutselaar bereid te vinden om zoiets te begeleiden???
Ik woon centraal in het land en heb, zoals wel eens op wat foto's te zien is, een redelijk "tuinhuisje" staan.
Kunnen misschien een leuke dag organiseren (en als 1 dag niet genoeg blijkt er een extra dag bij afspreken)
Mocht iemand ondertussen iets willen bereiden....Kamado, Weber 57 en 4-pits gasser staan klaar.....
Misschien leuk als "Genootschaps-knutsel-dag-workshop-ding" (en als er meerdere ervaren soldeerders zijn...meer begeleiding is altijd goed!!!)

Voorstander van een workshopactie! midden van het land is voor mij geen probleem en ik heb "redelijk" soldeerskills ;) en overbrengen van kennis is altijd leuk.

Zal iig mijn eigen soldeercursus even updaten en hier ergens posten. Misschien ergens in het begin van het nieuwe jaar Rene?



 
Terug
Bovenaan Onderaan