BasBQ
Beef en Steak

Mijn eerste Pulled Pork

@ Ep Woody, gefeliciteerd met het eindresultaat.
Vreemd dat de procureur in 3 stukken brak, mogelijk omdat op twee plaatsen in het stuk vlees een "vetwand" zat die na de run grotendeels weg is en er dus geen hechting meer was.
Verder zie ik dat de structuur van de "draadjes" na het pullen heel fijn, bijna "pluizig" is. Wat te veel vocht verloren?
Als je de volgende keer w?l inpakt na 5 uur zal de procureur sappiger blijven.  Was hij echt helemaal klaar bij 88C?
Ik heb van de "eerste generatie" op dit forum destijds de tip gehad om als hij de 88C aantikt even met een sat? pen erin te prikken om te zien of dat vrijwel zonder weerstand gaat.
Eventueel dan nog een graadje hoger doorgaan. (bij brisket idem dito).
Hoe dan ook, ik zie om de hoek ergens een krulstaartje  :)
 
Met een paar miljoen soldeerpuntjes op mijn naam, denk ik dat ik die hulp wel kan bieden...
Dit plan is er toch ook al eens geweest Emiel? :p

Maar nu met locatie... Afstoffen dus?
 
Asociaal hoor hoe jullie dit draadje kapen, hahahaha
Moest Ep maar niet zo'n mooie grafiek en van die leuke vlammetjes laten zien.....
(verder in het heatermeter draadje lijkt me een goed idee)

Maar de PP is gelukt en zo te zien smaakt hij prima!
Op voorhand feliciteer ik je bij deze al met je knorretje die om de hoek staat te knorren van plezier om naar je toe te komen!
 
Net als avondsnack de laatste restjes PP opgegeten met een beetje barbecuesaus. Ook dit smaakte erg goed. Nu kijken wat het volgende gerecht gaat worden. Er liggen in ieder geval nog wat kippendijen in de vriezer.
 
Gefeliciteerd met knor, mooie hi-tech run!
 
Terug
Bovenaan Onderaan