BasBQ
Beef en Steak

Frits & Dennis eating their way to the Jack!

Mooie prestatie heren. Proficiat!
 
Ik vind het een mooi resultaat, en we zijn er trots op dat jullie dit hebben gedaan.
 
Niks mis mee. Eerste keer is altijd wennen ;)
 
Het is een hele knappe prestatie mannen.
Helemaal Top. 
animaatjes-duimen-37173.gif


Daarom ook van harte gefeliciteerd.

Mac

 
Dat is een hele knappe prestatie tegen al die prof teams daar in de states!

Hoe hebben jullie het gedaan tov. de andere buitenlandse teams?
 
Proficiat met het behaalde resultaat.
 
Gefeliciteerd, hele mooie prestatie, en een geweldig verslag van de hele tour.
Wij (ik durf wel voor de anderen te spreken) hebben ervan genoten, mooie foto's, leuke teksten en speculaasrondo's die veel gemaakt gaan worden ;)
 
Mooie gerechten hoor mannen.

Misschien niet de uitslag waar jullie op hadden gehoopt, maar zeker een mooie prestatie.
De ervaring om alleen al een keer daar aan mee te mogen doen lijkt me al inmens

Ik blijf MEGA jaloers... 8)
 
gefeliciteerd met deze prestatie! en nogmaals, de ervaring is onbetaalbaar!
 
Ik sluit me aan bij de voorgaande reacties. Ik vind het een knappe prestatie en jullie hebben er een prachtervaring bij stel ik me zo voor! En wij hebben een beetje mogen mee beleven, erg leuk! Krijg je ook verbeterpunten mee, of is dat aan jezelf?
 
Ik zal als ik morgen terug ben in Nederland wel even een hele berg foto's posten om een indruk te geven van het evenement zelf. Ja dat is inderdaad een fantastische belevenis die ze ons nooit meer afnemen.

@ Structor, je krijgt een printje met de scores van de jury er op en mochten er opmerkingen zijn dan krijg je die ook, maar dat gebeurd eigenlijk zelden omdat er zoveel gejureerd moet worden.

Dit is onze scoring card:
jackscore-1.jpg


Ben erg bij dat we een van ??n jurylid drie negens heeft gegeven voor ons dessert :) En er was dus een aantal teams dat een perfect score haalde in ??n van de categori?n, je krijgt dan een speciaal speldje en eervolle vermelding. De mensen die achter ons stonden bij de uitreiking hadden dat en ??n van hun een jonge stoere gast schoot toch wel even vol!
 
Voor die score hoeven jullie je absoluut niet te schamen, maar het geeft wel aan hoe hoog het niveau ligt als je zelfs met jullie score nog niet in de buurt van de top komt.
 
Had ik die scores vroeger maar gehaald :D. Niks mis mee.
 
Dennis en Frits, jullie mogen absoluut trots zijn op de behaalde resultaten! PROFICIAT!!
 
Ik heb het al gezegd ik ,wij zijn trots op jullie.
 
Prachtig mannen , gefeliciteerd met het behaalde resultaat .
 
jullie mogen trots zijn op de prestatie die jullie geleverd hebben! en zoals een wijs man ooit zei: elk negatief heeft wel iets positiefs! leuke ervaring, veel gezien en ideeen opgedaan voor de "volgende keer". hebben jullie ook foto's van de winnaars? zou wel eens het verschil willen zien..... gezien de punten die jullie gekregen hebben zal het verschil in de tienden moeten zitten!
 
Aan onze reacties te zien heeft het BBQ-GURU team van ons sowieso een eervolle vermelding verdiend
En bovendien een enorme pluim op de oet vanwege de fijne reportages die we ontvingen.
Buiten al het werk dat gedaan moest worden is het maken van de foto's en het versturen en zo toch ook een hoop werk en dat allemaal om ons hier een hoop plezier en info te bezorgen.
Bedankt voor de inzet en een goeie retourreis toegewenst!
 
Terug
Bovenaan Onderaan