BasBQ
Beef en Steak

Frits & Dennis eating their way to the Jack!

Leuk weer om te lezen / zien. En goed dat jullie waarschuwen dat de volgende post ff gaat duren, ik zit geregeld te kijken of er weer nieuws is uit de states (niet als enige, vermoed ik ;)). Heel veel plezier en nog meer succes toegewenst!
 
Nog een paar om het af te leren ;)
lynchburgdonderdag2-1.jpg


lynchburgdonderdag2-2.jpg


lynchburgdonderdag2-3.jpg


lynchburgdonderdag2-4.jpg


lynchburgdonderdag2-5.jpg


lynchburgdonderdag2-6.jpg


lynchburgdonderdag2-7.jpg


lynchburgdonderdag2-8.jpg


Zo dat was het voor even, morgen gaan we langzaam beginnen en komen waarschijnlijk een 2 dagen niet in de buurt van wifi en zeker niet van mijn computer. Dus jullie zullen even geduld moeten hebben voor we met de foto van die bekers van ons kunnen posten ;)
 
geweldige reportage weer.
Kunnen jullie niet zo'n primo in je koffer stoppen voor mij?
Ik denk dat het daar een groot bbq feest gaat worden. Geniet er lekker van
 
ooooh! kunnen jullie ook zo een petje voor me meenemen? :D :D
 
Mooie foto's, heerlijk om te lezen! Succes de komende dagen en geniet er van! (wel foto's blijven maken!!)
 
Helemaal geweldig mannen.
Geniet met volle teugen, en laat ze daar een hollands poepie ruiken  :D

Suc6

Mac
 
Schitterend verslag kerels ! Ik heb jullie reis tot nu toe vooral gevolgd op FB en Dennis zijn blog...

Ik kan alleen maar herhalen wat ik daar geschreven heb : stikjaloers vanachter mijn bureautje (en dan ook nog eens regen...) en honger... veel honger... :D

Geniet er van en "geef er een lap op" zoals we hier zeggen !!! Yihaa !
 
Het is hier nu zes uur in de ochtend en ben net wakker. Zometeen aankleden en dan gaat het feest beginnen :).
Dennis en ik gaan straks het dessert maken op de Primo.
We hebben gekozen voor gevulde speculaas aangezien dat lekker zoet is en met kaneel is en daar zijn ze hier niet vies van.
In het begin hadden we dat in een Pie tin willen maken met het logo van Jack Daniels erop, maar aangezien je het in zeven stukken moet snijden voor de Jury blijft er dan weinig van het logo over :(
Daarom hebben we gekozen voor een kleine Rondovorm zodat iedereen zijn eigen gebakje heeft.
Voor het logo hebben we een klein speculaasplankje laten maken.
Het recept staat hier
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=2408
 
Gevulde speculaas ziet er goed en lekker uit.
En vooral blijfen posten.

Succes.
 
Mooi man, al dat bbq geweld daar! :) En dat speculaasje ziet er ook erg lekker uit trouwens ;)
 
Ziet er super uit dat speculaas taartje.
Hoop dat het jullie veel succes brengt dit weekend.
 
Ik ziet het al, dat gaat helemaal goedkomen.
De rest kan alvast gaan inpakken  :D

Suc6

Mac
 
heel veel plezier! en vergeet je geen petje voor me? :D
 
Wat een evenement zeg! Geweldig om te zien hoe grootst groter overtreft en hoe kosten nog moeite gespaard worden om enorm uit te pakken.
Heel veel succes en plezier daar!
 
Hier dan de uitslag en onze gerechten.

Kip 70
Ribs 56
Pork 82
Brisket 79

Cooking from the Homeland 27 v/d 41
Dessert 33
Saus 63

Overal 82

Cooking from the Homeland, stampot boerenkool met spekjes en worst.
jackgerechten-1.jpg


Kip, filet en dijen.
jackgerechten-2.jpg


Ribs.
jackgerechten-3.jpg


Pork, gepulled, money muscle en bark.
jackgerechten-4.jpg


Brisket, sliced en burned ends.
jackgerechten-5.jpg


Dessert, gevulde speculaas rondo's.
jackgerechten-6.jpg


Zo aan de stand te zien zijn er hier en daar nog wel wat verbeterpuntjes, ahum ;) Maar van de positieve kant bekeken horen we bij de beste 100 ;)
 
Ok, ok, misschien qua vlees een beetje jammer voor jullie te midden van die Q-ers die er mee opgegroeid zijn, maar die speculaasrondo's waren dus wel een groot succes met de 33e plaats. Always look on the bright side of life tadum tadummerdiedum....;)
 
ik vind het wel gaaf dat jullie met de speculaas zo hoog zijn geeindigd, dat is een echt goede prestatie.
Het is ook vreselijk moeilijk om op te boksen tegen mensen bij wie het met de paplepel is ingegoten.

gefeliciteerd
 
@ Frits & Dennis: proficiat met jullie behaalde resultaat en bedankt dat we op fraaie wijze op afstand getuige konden zijn door middel van de prachtige foto's en teksten!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan