BasBQ
Beef en Steak

Frits & Dennis eating their way to the Jack!

Leo zei:
ik vind het gewoon leuk hoe jullie dit zo geplant hebben, en ons op de hoogte houden, blijf nog maar 3 weken weg, hebben we nog 3 weken lees voer  ;)

Maar hoe zal het dan gaan bij M & G zonder  THEM BOYS ?
 
willyowinki zei:
Leo zei:
ik vind het gewoon leuk hoe jullie dit zo geplant hebben, en ons op de hoogte houden, blijf nog maar 3 weken weg, hebben we nog 3 weken lees voer  ;)

Maar hoe zal het dan gaan bij M & G zonder  THEM BOYS ?

We hebben jou toch.
 
waar is de 'vind ik leuk' knop?
 
Ik zou het wel (w)eten hoor........iedere dag als ik daar was  :D

animaatjes-smiley-met-bordje-64395.gif


Mac
 
Vandaag wat rustiger aangedaan, na een licht ontbijt richting Nashville gereden. Daar ligt ten zuiden het plaatsje Nollansville met BBQ restaurant Martin's barbecue joint. Dennis volgt het blog van de eigenaar al jaren en werden er zeer gastvrij ontvangen.

a8u7asyj.jpg


Binnen ziet het er geweldig uit

uqadaje4.jpg


rabe5asy.jpg


hudumajy.jpg


Hier hebben we werkelijk het beste barbecue van deze week.

jebe5u8e.jpg


We kregen ook nog Chicken wings maar die zijn bij mij gevlogen. ;)

Buiten staat er trouwens een leuke smoker waar Jord jaloers op zou worden.

apy2asu4.jpg


En een klein model met een leuk varkentje

e8anymut.jpg


Daarna weer in de auto richting het zuiden voor het echte doel van deze studiereis: Lynchburg!!!

De eerste teams kwamen nu al aan en de sponsor van het internationale deel was bezig zijn Q's uit te pakken.

byvubema.jpg


3epy7e9e.jpg


Verder even gedag gezegd bij onze gastheren en dames, Wayne, Debby, Jim en noem ze maar op.

Nog veel meer gedaan maar dat vertelt Dennis.
 
Hier mijn foto's van Martin's Bar-B-Que Joint. Was erg leuk om hem eens live te ontmoeten :) En dan ook nog eens de lekkerste barbecue tot nu toen en cadeautjes toe, erg leuk!

martinsbbq-7.jpg


martinsbbq-1.jpg


martinsbbq-2.jpg


martinsbbq-3.jpg


martinsbbq-4.jpg


martinsbbq-5.jpg


martinsbbq-6.jpg




martinsbbq-8.jpg
 
En ondertussen in het pittoreske Lynchburg...
lynchburgwoensdag-3.jpg



was ons KCBS lidmaatschapsgeld goed besteed.
lynchburgwoensdag-1.jpg


was Jack druk bezig om de nodige aandenkens te graveren,
lynchburgwoensdag-2.jpg


stonden er zoveel primo's dat er geen eitje meer tussen paste,
lynchburgwoensdag-4.jpg


werd Jack lekker in het zonnetje gezet
lynchburgwoensdag-5.jpg


en was iemand er nog niet helemaal uit welke smoker hij voor de wedstrijd wilde gebruiken.
lynchburgwoensdag-6.jpg


Gaat het weer een beetje meneer Dr?ge?
 
Het moet toch wel een waar feest zijn om daar rond te lopen in zo'n BBQ walhalla!


Ik hou mezelf maar voor dat ik helemaal niet jaloers ben. ;)
 
LOL, geweldig verslag en leuk om jullie reis te mogen volgen. En dankzij jullie heb ik er weer een reisdoel bij  ;)
 
gaaf weer en prachtige foto's.
Nu gaat het echt gebeuren en zijn jullie op de Jack, veel succes mannen  :)
 
Ik denk dat het best wel heel zwaar is voor jullie om elke dag al dat eten naar binnen te werken met al die vreemde sausen,sterkte jongens en ga zo door en de foto's daar geniet ik van kijk ze elke dag na geweldig.
Wat nou jaloers? natuurlijk!! :D
 
Het varkentje op onze logo is h??l wat gelukkiger dan dat van Martin's. Kijk maar eens:  staartje zielig naar onder,koppie naar de vloer en oortjes triestig hangend. 
En dan die van ons,h??  Kop stoer naar voren,de oren stijl omhoog,zelfs een beetje lachend en zijn staart zal wel dubbel gekruld zijn.
Wat zijn wij een gelukkig forum,toch??
 
Geweldig om dit te lezen , val er net in , was ook even op vakantie, maar super om dit verder te volgen.Blijven de t shirts goed passen of komt er een x je of wat bij.
 
gave foto's! meer, meer, meer!
 
Mooi gezicht hoor. Al die Primo's
 
Vandaag niet veel te typen, ben een beetje op van het praten met iedereen :D We hebben een heleboel leuke, aardige vriendelijke mensen ontmoet overal vandaan, veel indrukken opgedaan etc.

Voor de Dr. Who fans... Eggsterminate!
lynchburgdonderdag-1.jpg


lynchburgdonderdag-2.jpg


lynchburgdonderdag-3.jpg


De Jack Daniels winkel.
lynchburgdonderdag-4.jpg


lynchburgdonderdag-5.jpg


Ook hier vind je het Genootschap!
lynchburgdonderdag-6.jpg


Onze deelnemers banner.
lynchburgdonderdag-7.jpg


lynchburgdonderdag-8.jpg


De deur van het Amerikaanse BBQ Guru team, met Genootschap en Sea Side Smokers sticker ;)
lynchburgdonderdag-9.jpg


De primo's worden bezorgd, we hebben er twee tot onze beschikking en de pitmaker van Mike.
lynchburgdonderdag-10.jpg


"Onze" pitmaker by night :D
lynchburgdonderdag-11.jpg
 
Vandaag een leuke dag zonder barbecue ;).
We waren al om negen uur op het wedstrijd terrein waar we zeer gastvrij ontvangen zijn door de International Ambassadors van de KCBS,
Debbie, Becky, Jim, Wayne en Bill die ook bij de Tony Stone waren.

hurypude.jpg


We kregen een mooie plek toegewezen naast de jongens van de European All stars, we kregen twee tenten, twee tafels en zes stoelen.
Tijdens het opzetten bleek dat 1 tent kapot was, gelukkig konden we die nog ruilen.
Daarna was het wachten op de rest van het team, Nico, Paul, Pieter en Willem.
Gelukkig viel er genoeg te zien.

adybere2.jpg


2emede4u.jpg


6yve5a6e.jpg


9yqyrede.jpg


Mike ze hadden geen eyelets bij de guru's maar ik ben bezig ze alsnog voor je te regelen.

4erehy6u.jpg


ta2a4agu.jpg


2ydamyhu.jpg


upa5ybat.jpg


u9ehaju5.jpg


ne2u5y4a.jpg


Er waren ook mooie mods te koop voor 200$

mysazuvy.jpg


Intussen waren de jongens en onze pittmaker ook gearriveerd

egapyher.jpg


Pieter en Willem hebben de banner mooi opgehangen.

emude6yr.jpg


Zo morgen is de dag van de voorbereidingen en de feestelijkheden dus de volgende Posts zijn pas over 48 uur ;)

 
Terug
Bovenaan Onderaan