BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd Juni 2020: "Back on the street food"

 
 
 
 
 
 

mrooding

Administrator
Forumleiding
Berichten
1.152
Het onderwerp voor deze maand is: "Back on the streetfood"

Gekozen door de winnaar van vorige maand: ikzelf (dit is vreemd in 3e persoon :ROFLMAO:)

Mijn vriendin kwam een paar maanden geleden vanwege Corona met het idee "off the streetfood". Aangezien dat niet volledig toepasselijk meer is geven we er een twist aan en wordt het "back on the streetfood".

Gerechtjes van de Q die je zou kunnen opdienen vanuit een foodtruck op een food festival

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 30-06-2020 middernacht
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- Één foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame!

Heel veel succes!
 
Broodje pulledpork is op elk festival te vinden..
En toch gaan we proberen iets anders te vinden...

Erg leuke opdracht! Ik hou van foodtruck festivals, dit wordt leuk!
 
Laatst bewerkt:
Alle Sanders gaan in ieder geval al los hierop! :)
Veel plezier deze maand!
 
Oeffff ik ben in bezit van een geheim wapen.. #hype

IMG_20200605_104549.jpg
 
GAAF
Nu eens proberen “echt” creatief te zijn en iets leuks maken. Dat moet te doen zijn.
Ga m’n hersens een laten spinnen
 
Oke streetfood, nog nooit op een foodtruck festival geweest maar ga ook eens nadenken of ik hier wat mee kan🤔
 
Geen enkele ervaring met foodtrucks en aanverwante zaken. Ga me eens lekker suf piekeren ;)
 
Street food hoeft echt niet beperkt te blijven tot een food truck zoals we ze in Nederland kennen. Denk aan een vakantie waar je iets langs de weg gegeten hebt. Hot dog of tortillas van een kraampje in de straten van New York of San Francisco, een lokale specialiteit van een kraampje in Bangkok. Je kan helemaal losgaan hierop!
 
Haha, ik ben in de goede oude tijd in diverse "mijnenvelden" geweest. De specialiteit uit Bangkok is niet klaar te maken. ;)

Een foto van een koud biertje is dus niet voldoende :unsure:
 
Wat een leuk onderwerp, dank hier voor.
Ook ik heb dan een "geheim wapen":
wapen.jpg
 
Frietje mayo zal het wel niet gaan winnen:cry:. We zullen wat anders verzinnen. Street food uit bangkok ? Moet ik ruim 26 jaar terug in mijn geheugen en het enige wat mij ervan bij bleef was de lucht die je rook : wat een stank. Verder kan ik het zeer aanbevelen lekker eten. Ook de overige specialiteiten heb ik bezocht. Opmerkelijk wat ze met sigaretten kunnen.
 
Denk ineens terug aan de najaarsmarkt in Denver, heb daar echt fantastische gerechtjes van de BBQ gegeten... Toch eens door de foto's scrollen voor inspiratie ;)
 
Haha, ik ben in de goede oude tijd in diverse "mijnenvelden" geweest. De specialiteit uit Bangkok is niet klaar te maken. ;)

Een foto van een koud biertje is dus niet voldoende :unsure:
Als jij dat koude biertje weet te maken op de Q, vast wel.... Gerookte hop...

Mooi onderwerp, vraagt weer de nodig creativiteit om niet met het geijkte te komen.
 
Als jij dat koude biertje weet te maken op de Q, vast wel.... Gerookte hop...

Mooi onderwerp, vraagt weer de nodig creativiteit om niet met het geijkte te komen.
Hop roken lijkt me niet handig, mout daarentegen... Zou het dan wel koud roken, aangezien het hele moutproces al gedaan is!
 
Ik hoop dat ik het goed doe. Dit is mijn inzending voor de back on the streed food. KurtosKalacs (schoorsteen brood).

Een echte aanrader :)

CurtoCalacks.jpg


Dit is de link naar mijn beschrijving.


Als ik iets niet goed doe hoor ik het graag :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan