Beste BBQ genoten. Voor onze fotowedstrijd deze maand gaan we Streed food maken. Wat je op festivals tegen komt of doorgaans op straat. Als ik dan toch eens een festival bezoek. Kan ik simpelweg een stevige Hotdog niet afslaan. Die moet ik dan gewoon een eten daar. Zeker als er de nodige pintjes de hals zijn gepasseerd
Zo daar gaan we.
In de Hotdog Deluxe heb ik Bacon, uitgebakken ui, augurken, en wat sausjes gedaan.
Man wat is dat heerlijk, ik waande me weer op een heerlijke underground feest. Hierbij de plaatjes.
Spullen verzamelen en de Q aansteken.
Eerste werk de bacon uitbakken
OMG die geuren
Snel de ui snipperen.
Spekjes mochten er uit en op een papiertje het meeste vet uitlekken
Uitjes in het vet van de bacon mmmmmmm
Uitjes mooi gekarameliseerd, konden ze lekker naast de bacon uitlekken
Nu even het overtollige vet uit de pan halen met een doekje. En vervolgens de broodjes even aanzetten.
Met het papiertje het pannetje weer een beetje vet maken en de worstjes vet maken.
Daarna heb ik ze kort gegrild. Helaas geen foto van genomen.....
Alle ingrediënten waren nu klaar en de Hotdog deluxe kon opgemaakt worden.
OMG dat is lekker zeg. En supper snel gemaakt. Gek genoeg heb ik dit nog nooit gemaakt op de Q.... Maar dat ga ik nu vaker doen.
Bedankt voor het kijken en lezen.
Bram
Zo daar gaan we.
In de Hotdog Deluxe heb ik Bacon, uitgebakken ui, augurken, en wat sausjes gedaan.
Man wat is dat heerlijk, ik waande me weer op een heerlijke underground feest. Hierbij de plaatjes.
Spullen verzamelen en de Q aansteken.
Eerste werk de bacon uitbakken
OMG die geuren
Snel de ui snipperen.
Spekjes mochten er uit en op een papiertje het meeste vet uitlekken
Uitjes in het vet van de bacon mmmmmmm
Uitjes mooi gekarameliseerd, konden ze lekker naast de bacon uitlekken
Nu even het overtollige vet uit de pan halen met een doekje. En vervolgens de broodjes even aanzetten.
Met het papiertje het pannetje weer een beetje vet maken en de worstjes vet maken.
Daarna heb ik ze kort gegrild. Helaas geen foto van genomen.....
Alle ingrediënten waren nu klaar en de Hotdog deluxe kon opgemaakt worden.
OMG dat is lekker zeg. En supper snel gemaakt. Gek genoeg heb ik dit nog nooit gemaakt op de Q.... Maar dat ga ik nu vaker doen.
Bedankt voor het kijken en lezen.
Bram