BasBQ
Beef en Steak

Hotdog Deluxe

 
 
 
 
 

Bram

Gerijpt
Berichten
4.966
Beste BBQ genoten. Voor onze fotowedstrijd deze maand gaan we Streed food maken. Wat je op festivals tegen komt of doorgaans op straat. Als ik dan toch eens een festival bezoek. Kan ik simpelweg een stevige Hotdog niet afslaan. Die moet ik dan gewoon een eten daar. Zeker als er de nodige pintjes de hals zijn gepasseerd :cool:

Zo daar gaan we.
In de Hotdog Deluxe heb ik Bacon, uitgebakken ui, augurken, en wat sausjes gedaan.
Man wat is dat heerlijk, ik waande me weer op een heerlijke underground feest. Hierbij de plaatjes.

Spullen verzamelen en de Q aansteken.

4lr0yrnh.jpg


Eerste werk de bacon uitbakken

niVaISOh.jpg


OMG die geuren

u7L0Xvwh.jpg


Snel de ui snipperen.

tl2lSJ0h.jpg


Spekjes mochten er uit en op een papiertje het meeste vet uitlekken

C9sTgCrh.jpg


Uitjes in het vet van de bacon mmmmmmm

73anKlHh.jpg


Uitjes mooi gekarameliseerd, konden ze lekker naast de bacon uitlekken

AA9NTJeh.jpg


Nu even het overtollige vet uit de pan halen met een doekje. En vervolgens de broodjes even aanzetten.

WrZ3k5th.jpg


Met het papiertje het pannetje weer een beetje vet maken en de worstjes vet maken.
Daarna heb ik ze kort gegrild. Helaas geen foto van genomen.....

r76zaNdh.jpg


Alle ingrediënten waren nu klaar en de Hotdog deluxe kon opgemaakt worden.

7izP1ZEh.jpg


OMG dat is lekker zeg. En supper snel gemaakt. Gek genoeg heb ik dit nog nooit gemaakt op de Q.... Maar dat ga ik nu vaker doen.

B4pgglYh.jpg


Bedankt voor het kijken en lezen.
Bram
 
Ziet er super uit! Afgelopen zomer ook bij n kraampje n hotdog gegeten, de worst werd gebakken in boter met mayonaise... Voor een crunchy effect werden er van die kleine frietchips opgedaan... Ook heerlijk

Verstuurd vanaf mijn motorola one vision met Tapatalk
 
O M GGGGG what? Dit ziet er echt lekker uit. Ik stap nu in de auto.. (waarheen eigenlijk? )

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Lekkerrr! Ik was een soortgelijke van plan! Hahaha hmm misschien nu wat nieuws bedenken dat 🤔
Edit: nope, met het recept doorgenomen en mijne wordt heeeeul anders
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Ziet er goed uit Bram! Dat lust ik wel
 
Wat kan het leven toch simpel en mooi zijn zo ;) ! Zo'n broodje hotdog gaat er altijd wel in.
 
Zo hee. Das een lekker broodje. Hoe simpel en lekker kan het zijn.
Dat gaan we hier ook eens doen.

Lekker broodje voor mee carnaval. Zo rond een uur of 12 😋
Lekker alles onder de saus en vet

Thnx voor de inspiratie bram. (y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Lekkerrr! Ik was een soortgelijke van plan! Hahaha hmm misschien nu wat nieuws bedenken dat 🤔
Edit: nope, met het recept doorgenomen en mijne wordt heeeeul anders

Gewoon maken. Het is veel te lekker om over te slaan. En bovendien zijn we dol op BBQ foto's.
Met Hotdogs is zo ontzettend veel mogelijk. Ben nu al benieuwd naar jou versie.
 
Heerlijk broer, doe je ook aan Thuisbezorgd?

TNX Broer. Mocht het nodig zijn deze dagen bezorg ik graag even een Hotdog kerel. Ik vermoed dat jij dit wel lust :cool:
 
Lekkurrrrr


Nerd on a bbq (or two)
Grill guru elite large
Grill guru elite compact
Cobb
 
Hey Bram. Ziet er lekker uit.
Komend weekend veel jeugd in huis. Kan je ff langs komen en je gerecht show cooken?
Bier staat koud.
 
Lijkt me top broodje, voorlopig geen festivals maar dit feestje kan ik in de tuin wel eens maken.
 
Perfect voor op de camping, waar je geen plek hebt voor een 57cm ketel. Als de pan maar past. Lekker man! Voor een crunch misschien nog gebakken uitjes er bij of geraspte aardappel meebakken met de bacon.

Sent from my GM1913 using Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan