BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd Augustus 2020: Less is more

 
 
 
 
 
 

mrooding

Administrator
Forumleiding
Berichten
1.152
Het onderwerp voor deze maand is: "Less is more"

Gekozen door de winnaar van vorige maand: @NonSens:

Ik heb als nieuw onderwerp 'less is more' bedacht. Daarmee doel ik naast de receptuur ook op de bereidingswijze. Het lijkt me leuk om te zien welke gerechten de forum genoten kunnen bedenken met zo weinig mogelijk ingrediënten en middelen.

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31-08-2020 middernacht
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto mag niet worden bewerkt met filters (zoals die er zijn voor o.a. voor iPhone, Android, Lightroom en andere fotoprogramma's), echter corrigeren van witbalans, contrast en uitsnede is wel toegestaan.
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. En plaatst een link naar dat draadje bij je foto.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- Één foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Flame.

De te winnen prijs is een waardebon van onze sponsor Beef & Steak, en natuurlijk de camera-sticker en eeuwige roem in de hall of Flame!

Heel veel succes!
 
Nou, ik zal mijn brein eens aan het werk zetten. 🤔
Zie nog nog geen aanknopingspunten. 🤗
 
Mooi onderwerp Nonsens. Ik heb al een paar leuke en vooral lekkere ideeën. En daarbij, Ik ben een erg simpele gast... dus dat moet goed komen
 
mijn picanha van vorige maand? nee, toch maar niet gezien de uitslag van de fotowedstrijd 😞
eens kijken. Geldt het alleen voor het ingrediënt op de bbq? Dus de salades e.d. tellen niet mee?
 
mijn picanha van vorige maand? nee, toch maar niet gezien de uitslag van de fotowedstrijd
eens kijken. Geldt het alleen voor het ingrediënt op de bbq? Dus de salades e.d. tellen niet mee?
Wat mij betreft gaat het om de hele maaltijd.

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Ik doel dan trouwens niet direct op hoeveelheden hé. Eerder op minder ingrediënten, dus groente vervangen door gewoon een nog groter stuk vlees bijvoorbeeld

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
 
Ik doel dan trouwens niet direct op hoeveelheden hé. Eerder op minder ingrediënten, dus groente vervangen door gewoon een nog groter stuk vlees bijvoorbeeld

Verstuurd vanaf mijn moto g(8) power met Tapatalk
Aha. Got it 🤓
 
Ik doel dan trouwens niet direct op hoeveelheden hé. Eerder op minder ingrediënten, dus groente vervangen door gewoon een nog groter stuk vlees bijvoorbeeld
[/QUOTE]
Aha, Ik ben u eenmaal wat traag van begrip.....🙃
 
Heb hier even goed over na moeten denken maar ik ben gegaan voor een kogelbiefstuk met peper, zout en een klein beetje kruiden boter en dit is het resultaat.
IMG_4374.jpg



En een link naar het draadje
 
Mensen, in dit draadje uitsluitend foto's plaatsen als je meedoet aan de fotowedstrijd, en conform de spelregels.
Ik ga nu alle vervuilende foto's opruimen. Het moet natuurlijk wel overzichtelijk blijven.:)
 
Ratatouille met Zalm!!

Link naar het draadje:


20200806_185720_resized_1.jpg
 
Ook deze knul doet weer mee.

Less is More, 5 ingredienten:
Draadje is hier te vinden:

final.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan