BasBQ
Beef en Steak

Eindelijk een buiten tafel!!

Goeiemorgen zeg.
 
Bidle zei:
Bedankt heren!!

structor zei:
Mooi Bidle,  ik wou dat ik zo ver was.

Thx, maar jij hebt dan ook wel een mega-project. Gelukkig wel met een goede opzichter. ;)
Een slavendrijver is het ;)

Ik had nog even in je photostream zitten gluren, maar had je ook nog een overzichtsfoto bij daglicht? Meer foto's is altijd welkom, kan ik wellicht nog wat goede idee?n van 'lenen'.
 
Goeiedag zeg, dat ziet er geweldig uit.............Een plaatje.
 
Dat ziet er echt geweldig uit allemaal.
Maar ik durf dan ook niet naar het kostenplaatje te vragen.
Het is natuurlijk wel een feit dat vakmanschap dan ook veel geld kost.


(Maar ben toch wel erg benieuwd hahaha)
 
Bedankt heren voor het volgen en de leuke reacties. Ben super blij met deze aanwinst, maar dat mag duidelijk zijn. :)




structor zei:
Een slavendrijver is het ;)

Ik had nog even in je photostream zitten gluren, maar had je ook nog een overzichtsfoto bij daglicht? Meer foto's is altijd welkom, kan ik wellicht nog wat goede idee?n van 'lenen'.



Vandaag na het werk op mijn gemak zeil op maat gemaakt en alles ingeruimd. Daarna de Medium aangestoken en even tweetal foto's gemaakt. Achterste zeil kan een stukje omlaag zodat de rook netjes naar buiten kan. Indien nodig met de ventilatoren die ophangen.
Straks in de winter warmte lampje aan en daar lekker koken en aan een tafel eten. :)


2014-09-29 Outdoor kitchen 31 by Bidle, on Flickr


En nu met alle lichten aan. :D

2014-09-29 Outdoor kitchen 32 by Bidle, on Flickr



Toch even een special thx aan Erik (de vakman) en Ramon van greeneggtotaal.nl, ze hebben iemand erg blij gemaakt! :)

 
structor zei:
Echt super! Heb je nog iets onder de poten (of moet ik benen zeggen tegen zo'n deftige tafel), hij lijkt iets van de vloer te staan.

Klopt, staat op ronde schijfjes. Met name tegen vocht en het terras loopt iets af, dus water kan mooi er onderdoor wegstromen. :)
 
Wat een kunstwerk!
 
Niet jaloers!

Man, dat is een mooie stek geworden zeg!
Ga je veel plezier hebben vermoed ik :)
 
das zeker een top buiten keuken! Gefeliciteerd  B-)
 
Gruwelijk gewoon......arghhhh....ben niet jaloers, ben niet jaloers.....ben.....eh....eh......beetje dan......JALOERS  :blush: :blush:
 
Ziet er erg goed uit. Ben zelf ook bezig om de BGE onder een terrasoverkapping te plaatsen. De RVS schoorsteen werkt bij mij fantastisch. Even een andere vraag: Zijn de gietijzeren platesetters alleen in USA te koop? Zit er namelijk over te denken om deze te bestellen, ik schrok alleen van de verzendkosten.
 
Stan zei:
Ziet er erg goed uit. Ben zelf ook bezig om de BGE onder een terrasoverkapping te plaatsen. De RVS schoorsteen werkt bij mij fantastisch. Even een andere vraag: Zijn de gietijzeren platesetters alleen in USA te koop? Zit er namelijk over te denken om deze te bestellen, ik schrok alleen van de verzendkosten.

Momenteel wel, maar waarschijnlijk over een paar maanden ook in NL! :)
 
man man man wat heb een mooie tafel gebouwd
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
maar kort vraagje mbt het zeil en de ventilators
waar komen die vandaan

 
Thx,

Gewoon bij een lokale zeilmaker. ;)
Ventilatoren via Coolblue naam zou ik moeten nakijken, kan er niet opkomen.

[edit] gevonden; Steba [/edit]
 
Terug
Bovenaan Onderaan