BasBQ
Beef en Steak

Big brother, structor's UDS

Ik moest gister voor de badkamer een waterkeringsstripje halen, struikelde ik  daar toch mooi over het volgende:

20131117-_MG_0269.jpg


Zo hiermee kan ik de UDS en de WSM van nette kabeldoorvoeren voorzien!
 
Mooie doorvoer Emiel!! Moet ik ook maar eens halen!! :))
 
Ok ok ik zou pas met de kerst officieel beginnen, maar tja als er de hele tijd in de tuin iets naar je roept......

Dus als braafste jongetje van de klas goed geluisterd naar het advies, het tonnetje vol gegooid met water. Toen flex gepakt, o crap ik kan niet makkelijk rond het vat lopen. Duwen, duwen oeps een vol vat versus Structor, Structor loses. Maar tja zoals ze in het Fries zeggen "as it net kin sa as it mot, don mot it mar sa as it kin" (=als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan). Dus tuinmeubilair en plantjes aan de kant...

Toen heel voorzichtig de flex op de onderste helft van het vat gezet. Het idee is om de gebogen rand kapot te flexen en daarna de deksel (eventueel) te kunnen gebruiken. Dus hopliedop flexerdeflex. Na een tijdje dacht ik he wat wordt mijn linkerhand warm, handschoen aan het gloeien... Maar goed het vat inclusief deksel stond vol met water, vlug de hand op de kop op de deksel. Goede tip dat water =))

De tussenstand is nu als volgt:

20131117-_MG_0277.jpg


En hier nog een detail met hoe ik de flex in de rand heb gezet.

20131117-_MG_0278.jpg
 
Als het even lukt gaan morgen je onderdeeltjes op reis Emiel!
 
Top Dennis!

O ja het nadeel van je vat vol water is dat het er ook weer uit moet  :p Dus ik ben net ongeveer een half uur twee emmertjes water halen aan het spelen. Daarna heb ik de rand van de deksel en de rand van het vat even afgewerkt, zodat je er geen auwa meer wat hebt als je er bij langs gaat.

 
structor zei:
Top Dennis!

O ja het nadeel van je vat vol water is dat het er ook weer uit moet  :p Dus ik ben net ongeveer een half uur twee emmertjes water halen aan het spelen. Daarna heb ik de rand van de deksel en de rand van het vat even afgewerkt, zodat je er geen auwa meer wat hebt als je er bij langs gaat.
Goed bezig! Ik zou alvast een ventilatiegat boren onderin, ben je meteen van je water af...
 
Heb ik over nagedacht :D. Maar 200L over mijn boormachine hield me tegen ;)

Volgende keer even een fikkie stoken en daarna gaten boren, vandaag niet meer er moet nog even ge-bbq-ed worden.
 
Vake bu-j te bange.... (Sorry, was het eerste wat in me op kwam)
Accuboor misschien? Van de andere kant hoeft de sportschool ook niet deze week  :D
 
heb je al een stappenboor?
 
Ik heb geen temp meter ingebouwd omdat ik het liefst de HM controller in een RVS behuizing op die plek wil fixeren. Maar glow in de dark is natuurlijk wel een overweging waard ;-)
 
Mooi project Emiel, temperatuurmeter is blits!
 
Mooie temp meter, maar dan zul je de Q wel van ochtend/middag naar de avond moeten gebruiken en niet vanaf nacht tot middag. Die dingen werken net als je horloge waarbij ze opkomend licht 'vasthouden'. Ga je om 4 uur je nest uit om je Q aan te zetten, is dat vastgehouden licht al lang weer weg. Zaklamp erop schijnen is dan wel een optie, maar niet echt meer hip.
 
Terug
Bovenaan Onderaan