BasBQ
Beef en Steak

Big brother, structor's UDS

Tja praktisch probleem voor een esthetisch ding =))

Ik heb gewoon een controller waarmee ik de temperatuur overal kan aflezen, dit ding heeft gewoon een uitstralingsfunctie :D

Ik ga hem ondanks dit bezwaar gewoon bestellen, omdat het kan ;)
 
structor zei:
Ik ga hem ondanks dit bezwaar gewoon bestellen, omdat het kan ;)
Ik had gisteren eventjes gekeken Emiel (want ik vind hem ook cool), maar zover ik kon zien geen levering buiten USA  :(
 
RedFox zei:
structor zei:
Ik ga hem ondanks dit bezwaar gewoon bestellen, omdat het kan ;)
Ik had gisteren eventjes gekeken Emiel (want ik vind hem ook cool), maar zover ik kon zien geen levering buiten USA  :(


We ship Worldwide. Please contact us prior to payment so we may quote you an actual shipping cost. For products that we offer free USA shipping we will deduct the average US shipping from the International rate so you get a true shipping rate for your destination. For example you purchase a product that typically cost $10 to ship in the USA and we offer free shipping and the International Shipping charge is $30 to your country we will deduct what we would have paid for USA and only give you the difference, in this case we would only charge you the additional $20.00.
 
Zo en dan nu het makkelijk deel van het bouwen, burn baby burn

20131123-_MG_0307.jpg


20131123-_MG_0308.jpg
 
structor zei:
O ja ook de ontzettende nuttige night glow temperatuur meter is onderweg...
zijn broertje/zusje ook  :)
 
Dat worden vaten met een hoog (uit)stralingsgehalte?
 
Mooi metertje!!
 
Emiel, had jij ook zo'n mooie verpakking erom heen zitten?  :D
Deze viel bij mij vandaag op de mat, zat nog in de schoorsteen geklemd van gisterenavond.....

glowtempmeter.jpg
 
Ik vond de constructie achterkant wel robuust!
 
Heb je daar een foto van Geert, ben ook even nieuwsgierig. Ik heb geen klokkie in mijn UDS, wellicht haalt dit me over.
 
Jappert zei:
Heb je daar een foto van Geert, ben ook even nieuwsgierig. Ik heb geen klokkie in mijn UDS, wellicht haalt dit me over.

Jappert vraagt, RedFox draait!

tempcloseup.jpg
 
Degelijk. Kek dingetje hoor. Bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan