BasBQ
Beef en Steak

Worst workshop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Schrijf mij ook maar in voor 26 oktober!. Mijn maatje gaat niet mee. Dus 1 x Dick3G voor 26 oktober
 
Dat is balen dat hij niet door gaat, 26 oktober lukt mij niet!
 
Ik wil mijzelf + mijn vader graag inschrijven
 
Net gesmeekt bij Gerda  :D ,en ze vind het goed ! >:D< Wel onder de voorwaarde dat ik op tijd thuis ben ivm de verjaardag van haar zus.
 
bofferd
 
Hee Mike, gezellig!
 
getriggerd door Jeroen, zie ik net de aanmeldingen, het lijkt wel een mini meating  :D Lekkere worst maken en goed gezelschap, wat wil je nog meer  :)
 
Leuk toch, lekker elkaars worst proeven enzo ;D
 
Je gaat dan wel naar die verjaardag met een heerlijk cadeau!! ;)
 
Jammer dat de 21 ste niet doorgaat maar fantastisch initiatief om dit te organiseren. Ik wil graag aanwezig zijn maar weet nog niet of ik kan. Tot wanneer kan ik me aanmelden?
 
Boldeagle zei:
Net gesmeekt bij Gerda  :D ,en ze vind het goed ! >:D< Wel onder de voorwaarde dat ik op tijd thuis ben ivm de verjaardag van haar zus.

Geef nou maar gewoon toe dat Gerda je gewoon naar de cursus stuurt nu ze afgelopen zondag het resultaat heeft kunnen proeven. =))
 
Haha goed bezig allemaal....... ik ga vanvavond even alle aanmeldingen verwerken maar het is nu al een gezellige groep aan het worden
 
Nosmo zei:
Boldeagle zei:
Net gesmeekt bij Gerda  :D ,en ze vind het goed ! >:D< Wel onder de voorwaarde dat ik op tijd thuis ben ivm de verjaardag van haar zus.

Geef nou maar gewoon toe dat Gerda je gewoon naar de cursus stuurt nu ze afgelopen zondag het resultaat heeft kunnen proeven. =))

Ok Ok, maar het blijft onder ons Piet !
 
Boldeagle zei:
Nosmo zei:
Boldeagle zei:
Net gesmeekt bij Gerda  :D ,en ze vind het goed ! >:D< Wel onder de voorwaarde dat ik op tijd thuis ben ivm de verjaardag van haar zus.

Geef nou maar gewoon toe dat Gerda je gewoon naar de cursus stuurt nu ze afgelopen zondag het resultaat heeft kunnen proeven. =))

Ok Ok, maar het blijft onder ons Piet !

Het leven zal nooit meer hetzelfde zijn na de workshop....
Gerda verslaafd aan de worst van Mike  B-)
 
JohanD zei:
Jammer dat de 21 ste niet doorgaat maar fantastisch initiatief om dit te organiseren. Ik wil graag aanwezig zijn maar weet nog niet of ik kan. Tot wanneer kan ik me aanmelden?

Hoi Johan, opgeven kan tot eind september dus je hebt nog even
 
BertM zei:
Is het nog mogelijk je op te geven?

Zo ja, zou ik wel graag van de partij willen zijn.

Bert

Bert je kan je nog opgeven dus ik zet je erbij
 
Toegevoegd:

BertM
Dominique
DanBras
Roland78
Dick3G
Maurice + Vader
BoldEagle
 
er staat een uur of 10, 11 beginnen, weten jullie hoe lang het ongeveer duurt?
 
Graag mijn naam +1 in potlood erbij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan