structor zei:O nee ik moet de 26 naar uhm uhm k3 :blush:
Hoe laat staat het in de agenda? Ik vrees dat ik de eerste Sjaak Afhaak moet zijn, tot mijn grote spijt....
Ik ook hoor Dominique boehoehoe snik snik
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe laat staat het in de agenda? Ik vrees dat ik de eerste Sjaak Afhaak moet zijn, tot mijn grote spijt....
Dominique??? Ik ben net zo'n master offtopic als Domi, ik heb heb zo'n ster die ze net ingeleverd heeft... Maaruhm we hebben ook verschillen 8-> 8->maroc zei:structor zei:O nee ik moet de 26 naar uhm uhm k3 :blush:
structor zei:Dominique??? Ik ben net zo'n master offtopic als Domi, ik heb heb zo'n ster die ze net ingeleverd heeft... Maaruhm we hebben ook verschillen 8-> 8->maroc zei:structor zei:O nee ik moet de 26 naar uhm uhm k3 :blush:
Tja idd ik ben niet eens een fan (kan wel veel liedjes meezingen, maar da's ook niet uit vrije wil), maar als ik weet wat de eindtijd is kan het nog goedkomenBoel0037 zei:Top dat jullie het zo sportief opnemen! Tja en kiezen tussen K3 of verse worst.... altijd lastig.
:-/
Boel0037 zei:Tja en kiezen tussen K3 of verse worst.... altijd lastig.
Ik wist het ik ben eerlijk en dan volgen er meer. Het geeft niks hoor Piet dat je altijd k3 op televisie kijkt, zou je een draadje willen openen in het recepten deel voor dit recept?Nosmo zei:Boel0037 zei:Tja en kiezen tussen K3 of verse worst.... altijd lastig.
Dat wordt dus een prinsessen burger voor Emiel; K3 - De wereld van K3 - Koken - Prinsessenburger