BasBQ
Beef en Steak

Worst workshop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb mijn vrouw direct vrij laten vragen van haar werk, dus zet mij maar op de lijst!
 
Is er een groep voor beginners en gevorderden? Welke tijd vindt de workshop plaats?
 
21 september gaat mij niet lukken helaas, ben dan een weekend weg
 
Ik ga hem helaas laten schieten, gaat echt niet lukken ivm m'n werk.
 
Hier ook aan het werk,maar ga nog wel even kijken of ik wat kan regelen.
 
Count me in! Heb nu ook een porkert 8 in bezit. Lijkt me erg gaaf!
 
In de eerste post vul ik zoveel mogelijk info aan om iedereen op te hoogte te houden.
Als er iets nieuws bijgezet is zal ik het ook even in de reacties melden.

Vanavond de eerste lijst gemaakt met definitieve aanmeldingen.
Laat even weten of ik je reactie gemist hebt.

Gr

J-T
 
in dat weekend in USA, zakelijk trip....dus helaas geen worst :-(
 
Count me in.
 
Yups, ik heb vrij dus ik kan deelnemen  ;D
 
Ik kan helaas geen toezegging doen ivm thuissituatie.. :(
 
Ik doe ook graag mee.
 
Of ik worst lust? Ja! Ik wil ook graag op de lijst ;D

 
Toegevoegd:

MarBQ
Trickydikkie
El fumarole
 
Omdat je denk ik over mijn vraag hebt heen gelezen....is er een beginners en een gevorderde groep of iedereen de zelfde workshop? Sommige hebben volgens mij nml al enige ervaring, ik totaal niet. Ik hoor het graagen laat dan weten of ik aansluit  ;D
 
maussie1982 zei:
Omdat je denk ik over mijn vraag hebt heen gelezen....is er een beginners en een gevorderde groep of iedereen de zelfde workshop? Sommige hebben volgens mij nml al enige ervaring, ik totaal niet. Ik hoor het graagen laat dan weten of ik aansluit  ;D

Sorry heb er idd over heen gelezen. Het idee is echt een basis worst cursus voor de beginneling. Degene met meer ervaring kunnen een lastiger worst maken of met hun vragen terecht bij Martijn om zo toch ook bij te leren op die dag. Natuurlijk ook het uitwisselen van ervaring met elkaar is al leerzaam en leuk.

Al met al is de dag voor iedereen die meer  van worst maken wil weten. Beginners en mensen met meer ervaring.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan