BasBQ
Beef en Steak

welke goede vacumeermachine is tegen redelijke prijs aan te schaffen?

Mijn ervaring is dat de zakken van Foodsaver net zo makkelijk scheuren door een scherp iets als de zakken van Marmelot. Even een 2x dubbelgevouwen stukje alufolie om het scherpe deel heen plaatsen voordat je het in een zak stopt doet dan wonderen.

Update: typos
 
Ik zaag de botten altijd weg, alufolie er om heen is een stuk gemakkelijker idd :)
 
Even een vraagje, iemand ervaring met de Krups vacupack F380 ? Zag een YouTube filmpje ervan en heb er werk een goed gevoel over maar misschien absoluut afgeraden hier, vandaar
 
na het lezen van dit draadje ook maar de foodsaver v2040 aangeschaft. nu voor ?99,00 bij marmelot inclusief 2 keer 50 vacuumzakken en geen verzendkosten ;)
 
netjes
 
Mooie prijs voor een topapparaat!
 
Splinter zei:
Even een vraagje, iemand ervaring met de Krups vacupack F380 ? Zag een YouTube filmpje ervan en heb er werk een goed gevoel over maar misschien absoluut afgeraden hier, vandaar

Er zit al enige tijd tussen en ik zie dat nog niemand op jou bericht gereageerd heeft. Als ik de reviews van bol.com beoordeel, lijkt mij niet zo goed aparaat zoals ze beweren.
http://www.bol.com/nl/p/krups-vacupack-plus-f-380/9000000011157868/
 
Terug
Bovenaan Onderaan