BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

Heel mooi!
 
Mooi.............maar onder een bar staat meestal een vat. En op een bar zit een tapkraan...........Toch??
 
Wat een gave plek!
 
Wow....
 
hierbij mijn hoekje

is nog niet hellemaal klaar maar schiet al lekker op .

1621kas.jpg

 
nu ik hier al die mooie afdaken zie zal ik mijn projectje ook maar posten.
Het is nog niet klaar, maar zo kan je wel een beetje een indruk krijgen hoe het word.
Eerder stond ik naast mijn houthokje, onder een heel klein afdakje.



Tekening gemaakt. Hij word ongeveer 14 meter bij 3.5 meter.


tuin afgraven


hout gehaald en geverft..was een flinke klus.



Daarna begonnen met bouwen.




Hemel water afvoer van achter uit de tuin weer helemaal naar voren gegraven. Ik wou geen regenpijp
aan me huis kant hebben en wel de afvoer op het riool aansluiten. Dus moest er 14 meter buis de grond in.



Aftakking voor de afvoer van de spoelbak die in de buitenkeuken komt in de toekomst.


Dakgoot beugels eraan.



Voor het eerst in mijn leven een zinkendakgoot gesoldeerd.. niet slecht voor een beginner vind ik zelf, haha



Even in de hoek vast wat stenen gelegd om te kijken hoe het werd..



en dan compleet bestraat!





En in deze hoek komen de bbq's te staan in een tafel met wasbak enzo..

de hele achterwand word bekleed met sloophout, denk dat dat wel een mooie uitstraling krijgt.


ik zal als we weer een stap verder zijn een fotootje plaatsen..

bedankt voor het kijken.
 
Bedankt voor het delen  ;)
Mooi gemaakt, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Zit nu net nog een keertje jou post te bekijken, was het niet beter geweest om tussen de ligger overal nog een extra te maken.
Dit is geen kritiek, maar gewoon een vraagje ;)

Greetz,
blefke
 
Hey blefke,  bedankt voor je reactie. Ik heb daar zelf ook aan zitten denken,  en heb dat ook ge?nformeerd bij de dak leverancier.  Deze gaf aan dat het zo ook prima moet kunnen. Mocht het toch niet goed gaan is het een kleine moeite er nog 2 rijen bij te maken. Maar zoals ik nu zie gaat het wel goed komen. Het dak hangt niet en is erg stevig. Het voordeel is ook dat het dak uit 1 stuk is,  in plaats van losse platen. Maar bedankt voor het meedenken.
 
Zo. Dat is een flinke overkapping. Ruimte genoeg voor een bbq plekje  :D
 
Vandaag de lontjes op i gezet, zodat er wat sfeer is nu de dagen weer korter worden:





En voor meer licht, de spotjes erbij aan:



Me happy!  :D
 
leuk idee met die bierflessen en die verwarmingsbgls 
is een gezellig hoekje geworden zo gaaf hoor
 
Leuk bedacht. Ook mooi met verschillende flesjes, is dit toevallig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan