BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

gerardnl zei:
leuk idee met die bierflessen en die verwarmingsbgls 

Is dat alles?
vind dit echt wel leuk om ook zelf te doen...
Heb een aantal bijzondere flessen.
 
Ben ondertussen bezig om onder mijn afdak waarvan de muren wel ge?soleerd zijn maar nog niet gestucked zijn, de tegels nog vervangen moeten worden van pallethout een bbq plekje te maken van ruim 3 meter.

Ik heb de de Primo uit de originele tafel gehaald omdat daar veel  te weinig opbergplaats in zit.

Er ligt al een warm en koud water aansluiting alsmede een afvoer en stroom, maar het is nog lang niet klaar...

50b1a5458e9ea916b7c05d8ea29e95e4.jpg


231b8c6f901d6c5f733f65276742ada6.jpg




a70b6f1babe2d546f87168aca60fc69a.jpg


a418bfe5efd7bc2316a8c0b596f24be6.jpg
 
Ik heb niet zo'n mooie overkapte plek, maar zo staan mijn Q's erbij

IMG_20150903_140453.jpg


IMG_20150903_140536.jpg

Links de Envirofit Coox, daarnaast de Gusta van 30cm daarbovenop hout voor de Coox wat nog pas gemaakt moet worden.

IMG_20150903_140556.jpg

Daarnaast een blik met onderin zand om brandende houtjes te doven en bewaren voor volgende keer.
Helemaal recht een paar kleine kratjes opgestapeld. De bovenste met allerlei spul.

IMG_20150903_140622.jpg

Daaronder kratjes met aanmaakhoutjes en de onderste brandhout in kleine stukjes.

De Weber Jumbo Joe past er niet in en krijgt een plekje op hobbykamer.
Het hele spul gaat volgend jaar zo mee naar de camping.
De kippenhemel staat nog in de schuur, die haal ik in het voorjaar, of eerder, weer te voorschijn.
Maar in de Weber kan je ook kippen grillen begrijp ik. Dus weet niet of ik de kippenhemel nog ga gebruiken. We zien wel.
 
zo kan het toch ook frans maar lijkt me niet ideaal

maar een klein afdakje is toch zo gemaakt of het je de ruimte daar niet voor.

 
dat ziet er al netjes uit riestad
leuk zo met die pallets je heb nog werk zat maar begin is er
en gelijk de frietpan erbij wat wil je nog meer  ;) ;) ;)
 
Gerard; och wat is ideaal, bij ons gaat de BBQ niet elke dag aan. En het spul staat droog.
Het is er zo uit.
 
is ook zo frans ieder doet het op zijn manier
als je er zelf maar schik mee heb toch
succes ermee man
 
Frank54 zei:
dit is mijn hoekje,

BBQhok.jpg

Frank waar heb je dat handige onderkantje gekocht of hoe maak je dat?
Het lijkt me stukken makkelijker als de WSM op wieltjes staat.
 
Riestad zei:
Ben ondertussen bezig om onder mijn afdak waarvan de muren wel ge?soleerd zijn maar nog niet gestucked zijn, de tegels nog vervangen moeten worden van pallethout een bbq plekje te maken van ruim 3 meter.

Ik heb de de Primo uit de originele tafel gehaald omdat daar veel  te weinig opbergplaats in zit.

Er ligt al een warm en koud water aansluiting alsmede een afvoer en stroom, maar het is nog lang niet klaar...

50b1a5458e9ea916b7c05d8ea29e95e4.jpg


231b8c6f901d6c5f733f65276742ada6.jpg




a70b6f1babe2d546f87168aca60fc69a.jpg


a418bfe5efd7bc2316a8c0b596f24be6.jpg
Gaaf met die pallets
 
mooi spul hoor.
helemaal niet jaloers  ;)
 
mobilsmoker zei:
Gaaf met die pallets


Dank je!
Ik hoop dat ik dit weekend de randjes kan maken en de tegels op het werkblad kan plaatsen.
Dan een kleurtje wasbakje en kraan erin!
 
Ik vind dit een van de mooiste topics je ziet hier veel mooie creaties van huisvlijt, zuinigheid en vakmanschap!!  GEWELDIG
 
Onze bbq plek is ge-update dit weekend, mijn wederhelft heeft een te gekke nieuwe tuintafel gemaakt. Ik denk dat we hier veel plezier aan gaan beleven en de tafel heeft ook nog een leuk detail, ingebouwde drank koelers! Ben er heel blij mee!

Mijn uitzicht vanaf de acterdeur!

2h3o7eq.jpg


Ingebouwde drank koelers!

2dgj803.jpg
 
Gaaf hoor... wil ik ook wel...
 
Terug
Bovenaan Onderaan