BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

Wauw!
Lin, supergave bbq plek heb je zeg.

Psychische
Hertog jan fan?  :D
 
Ridevi71 zei:
Wauw!
Lin, supergave bbq plek heb je zeg.

Psychische
Hertog jan fan?  :D

Haha lijkt er wel een beetje op he? Wederhelft is nogal van de Hertog Jan idd. We zijn 4 weken geleden naar de brouwerij geweest. Erg leuk!
 
Lin zei:
Ridevi71 zei:
Wauw!
Lin, supergave bbq plek heb je zeg.

Psychische
Hertog jan fan?  :D

Haha lijkt er wel een beetje op he? Wederhelft is nogal van de Hertog Jan idd. We zijn 4 weken geleden naar de brouwerij geweest. Erg leuk!

Psychische = ps (irritante auto correctie)

Lekker hoor.
Hertog jan is een lekker biertje
 
Liefhebber 023 zei:
Frank waar heb je dat handige onderkantje gekocht of hoe maak je dat?
Het lijkt me stukken makkelijker als de WSM op wieltjes staat.

Ik ben frank niet, maar lijkt me gewoon multiplex plaat met zwenkwielen eronder?
Wil ik hier ook nog gaan doen, niks zo handig als een verrijdbare barbecue.
Zou het niet handig zijn om langs de rand van die plaat waar de WSM op straat een paar latten te maken zodat de WSM er ook nier zomaar af kan schieten?
 
Heb ook al veel foto's gezien waarbij er zwenkwielen rechtstreeks op de poten gemonteerd zijn.
Zoek maar eens op wsm mod
 
Ja, klopt, had ik ook reeds gevonden. Ook handig, maar boor liever in hout dan in staal, ben lui :D
 
Goed idee met die drankkoelers die steel ik even :)
 
dennis zei:
Liefhebber 023 zei:
Frank waar heb je dat handige onderkantje gekocht of hoe maak je dat?
Het lijkt me stukken makkelijker als de WSM op wieltjes staat.
Ik ben frank niet, maar lijkt me gewoon multiplex plaat met zwenkwielen eronder?
Wil ik hier ook nog gaan doen, niks zo handig als een verrijdbare barbecue.
Zou het niet handig zijn om langs de rand van die plaat waar de WSM op straat een paar latten te maken zodat de WSM er ook nier zomaar af kan schieten?

Zeker met de temperatuur controller die ik gekocht heb is een basis pallet met kastje erop handig.
Veel mooie idee?n te vinden, maar ik zoek natuurlijk wel de ideale :)
Er is hier nog zoveel te leren op alle gebieden dat ik nog wel even zoet ben. 
 
Vandaag nog een beetje geklust plekje voor de heatmeter gemaakt, en wat tijdelijke haakjes opgehangen.

b7e22042a6079db9b562c05b0b417d68.jpg


e64b9259811f46a3abba32d956c8189a.jpg


bb2dc3713b993bd6dde0e9d7a7de0ab7.jpg


 
@Riestad gelukkig heb je alles veilig aangesloten ;) Zie ik daar soepel draad in lasklemmen :p
 
Imperial Guard zei:
@Riestad gelukkig heb je alles veilig aangesloten ;) Zie ik daar soepel draad in lasklemmen :p

Inderdaad :) dat is mijn bouwaansluiting, zit nu nog een stekkerdoosje aan zodra de buitenmuur gestucked wordt komen er vaste aansluitingen!

 
Riestad zei:
Imperial Guard zei:
@Riestad gelukkig heb je alles veilig aangesloten ;) Zie ik daar soepel draad in lasklemmen :p

Inderdaad :) dat is mijn bouwaansluiting, zit nu nog een stekkerdoosje aan zodra de buitenmuur gestucked wordt komen er vaste aansluitingen!

Heerlijk creatief :) Je moet toch wat!
 
Ceriel zei:
Mooie opstelling!
Imperial Guard zei:
@Riestad gelukkig heb je alles veilig aangesloten ;) Zie ik daar soepel draad in lasklemmen :p
En gelukkig kan dat met deze klemmen  :p


Ik heb uiteraard wel de juiste klemmen gebruikt :)
 
Imperial Guard zei:
@Riestad gelukkig heb je alles veilig aangesloten ;) Zie ik daar soepel draad in lasklemmen :p

deze lasdoppen zijn er speciaal voor om soepel draad met masive te verbinden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan