BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

Fantastisch ding. En idd, bijna een appartement.
 
blefke zei:
Echt een hele mooie buitenkeuken.
Zit er ook verwarming in?

Greetz,
blefke

Neen, op de Summit na (nog) niet.  :)

Ik ben wel van plan er eentje te plaatsen om (1) de temperatuur in de ruimte boven het vriespunt te houden voor de elektrische toestellen en (2) de boel snel lekker warm te krijgen voor de gasten en mezelf indien nodig.  Ik zoek nog naar een beetje economische oplossing voor (1). 
 
WernerB zei:
Neen, op de Summit na (nog) niet.  :)

Ik ben wel van plan er eentje te plaatsen om (1) de temperatuur in de ruimte boven het vriespunt te houden voor de elektrische toestellen en (2) de boel snel lekker warm te krijgen voor de gasten en mezelf indien nodig.  Ik zoek nog naar een beetje economische oplossing voor (1). 

Is een plintverwarming geen optie, om de temp  boven het vriespunt te houden?
Volgens mij werken deze op 12 volt!
 
Geweldig optrekje...
 
Eh in de huiskamer hij zit net inelkaar. Wacht op droog weer
e4941d4bee7fe1676ecefbae67845545.jpg
 
wtavaneijsden zei:
Eh in de huiskamer hij zit net inelkaar. Wacht op droog weer
e4941d4bee7fe1676ecefbae67845545.jpg

Ik zou hem binnen uitproberen... Buiten word je zo nat op dit moment :D
 
Heb ik voor gesteld met rookhout. aan mijn vrouw haar blik te zien. kan ik het beter laten :-/
 
leuk apparaat, hoe dik is dat staal?
 
Veel te dun. koste ook niet zo heel veel. was rond 400 euro kwijt. maar wil eerst kijken of dit bevalt. Hij staat nu net aan om het voor het eerst in te laten branden.
1 1,5 tot 3 mm wand dikte volgens opgave
 
Vandaag een afdakje gemaakt om het winter bbq-en toch wat aangenamer te maken. Ben nog niet helemaal klaar maar het grootste deel zit erop.
fede5646ddc31047f9e9f66acf618fa7.jpg

eed2544e49d87163df0a026d34affeb2.jpg

 
Ja bij ons staat hij helaas niet onder een afdak. Foto nu net genomen 2e run met een Procureur voor PP hoop morgen ochtend het resultaat te kunnen laten zien.
825AB728-6728-4153-AC69-5EF754150959.jpg
 
Combi BBQ, tafel en keuken...  Prachtige stek om met een paar vrienden een leuke BBQ avond / dag door te brengen. 
 
Mooi hoor allemaal.  Hier wordt momenteel hard gewerkt aan een overdekte bbq hangout  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan