BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

Ik ben toch ook maar weer verder gegaan met het afdakje..
Niet hele duidelijke foto, maar hier kan je zien dat ik al aardig ver ben met de achterwand te bekleden met sloophout.


2 lampjes gemaakt tegen de wand, er komen er nog 2 bij, maar die hangen er nog niet.


en een begin gemaakt met de buitenkeuken..



word bekleed met hardhouten planken



en een buitenkachel neergezet. is wel nodig met deze dagen;-)




en als laatst een geinig fotootje van binnen genomen, kachel binnen en kachel buiten branden..:-D
Helaas niet de beste foto, maar gaat om het idee.

 
dat wordt wel een mooi stekkie
 
Mooi stekkie inderdaad. Lekker ruim
 
Schitterend... maar die kachel snap ik niet zo goed, je bent al je warmte toch met een zuchtje wind weer kwijt?

Wel erg sfeervol en gezellig zo... pracht plekkie!
 
Das zeker zo maar je heb ook stralings warmte. en das toch wel lekker en zeker zo gezellig. Dus begrijp het wel.
lekker in de stralings warmte achter de BBQ beter dan hier in de ijzige kou. brrrr
Mooie ruimte hoor

 
Vandaag nog een kleine uitbreiding op de buitenkeuken uitgevoerd met dank aan Ikea :)

4d9e8361bdc27cd43d3ff03479988240.jpg


9c9f040205fc7dccdcf0be2e3f4ebc82.jpg


Nu nog wat indirecte verlichting op het werkblad.
 
Dat wordt super :)
 
Mooi hoor! Buiten koken is echt super!
 
Sander72 zei:
Schitterend... maar die kachel snap ik niet zo goed, je bent al je warmte toch met een zuchtje wind weer kwijt?

Wel erg sfeervol en gezellig zo... pracht plekkie!


Reken er maar op dat het lekker is hoor, voor het vuurtje.. En tuurlijk is het veel minder als bij de kachel binnen, maar wat al gezegd was, de stralingswarmte van het vuur zelf is echt wel lekker hoor. zelfs met sneeuw buiten kun je nog heerlijk vertoefen zo bij een vuurtje.

@ riestad: Ziet er mooi uit hoor.. moet maar zien dat het bij mij zo netjes gaat worden.
 
Leuk allemaal! Zitten leuke projecten tussen zeg!  :D
 
In de zomer een prieel geplaatst.
Gelijk een bbq,rook,pizza gedeelte gemaakt.
Nog wat puntjes op de i,maar was jarig en moest voor 30/35 man pulled pork, pizza, black angus burgers fixen.

Blij met het resultaat
PHOTO_20160109_205022.jpg
 
Ik heb geen zin of plek om een overkapping te maken maar heb er voor gekozen om alles in een outdoor kitchen in te werken.

Enkele foto's...


2014-08-13-20.19.34.jpg

2014-08-13-14.45.37.jpg

2014-08-13-16.48.00.jpg

2014-08-15-18.34.13.jpg

2014-08-16-20.02.51.jpg

2014-08-19-17.28.12.jpg

Schermafbeelding-2016-01-24-om-20.56.21.png
 
Goed bezig!
 
Mooi gemaakt en alles lekker op werkhoogte
 
Mooi gedaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan