BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

Peter W zei:
deze lasdoppen zijn er speciaal voor om soepel draad met masive te verbinden.

inderdaad. niks mis mee.
werken perfect
 
Wat een mooie bbq hoekjes staan hier tussen zeg!! Genoeg inspiratie  B-).

We hebben achter de schuur een rare hoek in de tuin waar we sinds we hier wonen nooit echt geweten hebben wat we er mee moesten :p. Het is een tijd een moestuintje geweest, er is een plan geweest om er een kasje op te zetten. Maar dat tuinieren vraagt me toch iets te veel aandacht.
Dus hebben we het maar dicht gestraat. Nu is het een mooi hoekje voor wat speelgoed van de kleine en misschien een keer een schommel. En achter in een mooi plekje voor de bbq van Papa :).
Inmiddels heb ik een Smoker gemaakt, en daar staan ze nu dus:

Mijn Weber en Smoker!



Om het tuinieren niet helemaal vaarwel te zeggen ben ik nog wel van plan wat kruiden te gaan kweken in de bakken die je ziet hangen. Ook wil ik eens iets van een werkblad maken en eventueel de Weber inbouwen.
 
Ja heb ik ook over na gedacht. Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik dat wil.
Maar misschien dat ik er na de winter anders over denk  :p.
Met de Weber ging ik voor de pp altijd onder de carport staan.

Gr,
Ren?
 
e1fbe75a58fccb642a5ea2abb67f052f.jpg


Weber en bb op de overdekte veranda.
 
De Weber Summit staat in de buitenkeuken zodat hij ook in de winter / in het donker kan gebruikt worden.  Zowel de schuifvensters als het dak kan open op warme dagen.

De WMS en Weber performer worden enkel in open lucht gebruikt (ook in de winter) en staan dus achter het hoekje...  Het Zuid-Afrikaanse (kralen)-geitje let er dag en nacht op...  :D

IMG_2015.jpg


Foto van de 2 buitenslapers komt later in de week (moet m nog uploaden als ik terug thuis ben :blush:).

Werner.
 
dat ziet er strak uit hoor
 
Das een mooi plekje. Is wel wat meer foto's waard vind ik....
 
Wow, heel strak en flinke overspanning!
Zou ook wel wat meer foto's willen zien..
 
WernerB zei:
De Weber Summit staat in de buitenkeuken zodat hij ook in de winter / in het donker kan gebruikt worden.  Zowel de schuifvensters als het dak kan open op warme dagen.

De WMS en Weber performer worden enkel in open lucht gebruikt (ook in de winter) en staan dus achter het hoekje...  Het Zuid-Afrikaanse (kralen)-geitje let er dag en nacht op...  :D

IMG_2015.jpg


Foto van de 2 buitenslapers komt later in de week (moet m nog uploaden als ik terug thuis ben :blush:).

Werner.


Dat is nog eens wat anders dan onder de paraplu in je achtertuintje.  :) !
 
Wow! wat een top plek
 
Ik denk dat jouw buitenkeuken groter is als een gemiddelde keuken in Nederland. Prachtige plek en een hele mooi Summit :D
 
Bedankt voor de leuke reacties.  Ik zal in het weekend een paar extra foto's maken en posten (in de veronderstelling dat het weer een beetje fatsoenlijke foto's toelaat  B-) ). 
 
Zoals gevraagd, een paar bijkomende foto's van de buitenkeuken. 

De keuken is een aluminium overkapping van 6m op 2,5m; het dak kan open in de zomer (lamellen die kantelen met motor) en de 2 glazen wanden zijn beide grote schuifdeuren.  Er is water, elektriciteit en verlichting voorzien, ik wil er nog een verwarmingselement in plaatsen maar als de BBQ aanstaat is het er eigenlijk meer dan warm genoeg.  Naast de Weber Summit en de kasten vol met BBQ spullen, kruiden, etc. staat er ook nog een combi-oven en koelkast met vriesvak (ijs voor de Gin Tonic  :D). 

IMG_0788%20Medium.jpg


IMG_0786%20Medium.jpg


IMG_0787%20Medium.jpg


Zoals je op de foto's kan zien is er ook een "gastentafel" voor 6 personen voorzien zodat in de koelere maanden (of avonden) de gasten letterlijk in de keuken zitten terwijl ik de dingen voor ze klaarmaak op de BBQ.   

IMG_0789%20Medium.jpg

 
Da's geen buitenkeuken, da's een (ruim) appartement!  :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan