BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

Erg mooie bbq hangouts allemaal.
Niet dat ik jaloers ben hoor ... :-S
 
Staan hier, overweeg nog een werkblokje te maken. Heb al wat douglas hout liggen.
7973083bb4217d3eac30cc08a83a933e.jpg
 
Ook weer een top stekkie!
 
Zo Koos, je hebt een mooie tuinkamer!
 
Om mijn laatste aanwinst droog te kunnen stallen, vorige week een fatsoenlijk dak boven de hobbyhoek gemonteerd. Gisteren de Monolith in het meubel gehesen, en vandaag ingewijd. Blij mee!




fijn zo'n handige schoonvader.... ;) (www.bekkeman.nl)
 
Ziet er netjes uit Ceriel
 
Netjes! Alleen ben je niet bang als je een keer pizza op je ei maakt dat het kunststof smelt?
 
Ziet er netjes uit!
Wist niet dat monolith er ook in het groen was?

noskos zei:
Netjes! Alleen ben je niet bang als je een keer pizza op je ei maakt dat het kunststof smelt?

Kunststof van het dak bedoel je?
Als het polycarbonaat dakplaten zijn dan ligt het smeltpunt bij 180 graden of zo.
Moet gek gaan wil de temperatuur een meter boven je bbq nog 180 graden zijn, lijkt me.
 
dennis zei:
Ziet er netjes uit!
Wist niet dat monolith er ook in het groen was?

noskos zei:
Netjes! Alleen ben je niet bang als je een keer pizza op je ei maakt dat het kunststof smelt?

Kunststof van het dak bedoel je?
Als het polycarbonaat dakplaten zijn dan ligt het smeltpunt bij 180 graden of zo.
Moet gek gaan wil de temperatuur een meter boven je bbq nog 180 graden zijn, lijkt me.
De Monolith is in Duitsland nog steeds in het groen te krijgen, en een stuk voordeliger dan in Nederland... Die van mij is een goede gebruikte van een paar jaar oud  ;)

Het dak is idd van 16mm polycarbonaat, mocht het week worden bij de eerste pizza-sessie dan maak ik er een hitteschild onder.
 
Ik verwacht niet dat dat nodig is. Heb zelf een afwerking met een soort pvc onder mijn afdak, waarvan het smeltpunt rond de 125 graden ligt, en die is ook nog niet naar beneden gekomen.
Enige verschil is dat er bij mij geen zonlicht op de pvc komt omdat er nog dakbedekking boven zit, maar dit zal het verschil niet gaan maken lijkt me.
 
Nou is een heel mooi hoekje geworden hoor ceriel.

kan je weer vele uurtjes vertoeven en ook handig dat rookhout onder je Ei.
 
Vroeg het me gewoon af gezien de berg hitte die zo'n kamado kan genereren ;)
 
Zo Ceriel, lichtenvoorde is er een stuk mooier op geworden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan