BasBQ
Beef en Steak

Waar staat jouw BBQ?

Mooi hoor.
Met verlichting aan lijkt het te zweven.  B-)
 
Mooi en lekker ruim plekje.
 
Dat is wat je noemt niet echt behelpen,  schitterend!  =D>!
 
Ridevi71 zei:
Mooi hoor.
Met verlichting aan lijkt het te zweven.  B-)

Dit "zweven" was een idee van de tuinarchitect.
 
wildi25801 zei:
@titaan welk hout heb jij gebruikt en heb je dat zelf geschilderd en wat voor verf heb je gebruikt?

De buitenkant (niet te zien) is van ge?mpregneerd Douglas hout.
Zichtbare palen/balken constructie en het dak/plafond is van onbehandeld eikenhout.
De achter en zijwand zijn van wit gebeitst vurenhout.
Veranda is gezet door van Dal uit Esbeek, schilderwerk heb ik zelf uitgevoerd.
http://www.houthandelvandal.nl/2014/12/54-houten-overkapping-5-00-x-3-60/


De eiken planken van de tuinafscheiding heb ik behandeld met Monocoat White van Rubio.
 
Eindelijk is het dan zo ver, en heb ik ook (sinds een paar weekjes) een "Mancave" ahum............eigenlijk is het meer een Manshelter  :-S
Het is niet de Mancave waar ik over gedroomd heb, en die ik hier in dit draadje al een aantal keren voorbij heb mogen zien komen, maar dit is eigenlijk alles wat ik bij mij kwijt kan. 

Maar ik moet wel zeggen dat ik verschrikkelijk blij ben met mijn Manshelter  :x

Dit geeft mij de mogelijkheid om te barbecue?n, en grillen wanneer het mij uitkomt.
Niet dat ik in de regen niet kan barbecue?n, maar meer omdat ik als actief BBQ blogger, ook afhankelijk ben van foto's, en dus met name van een goede hoeveelheid licht e.d.
Daarom ook bewust voor een glazen dak gekozen, om zoveel mogelijk natuurlijk licht te kunnen benutten.

Nu nog een beetje aankleden, met wat leuke BBQ gerelateerde items o.i.d.
Iets van een werktafel, hetzij inklapbaar, of verrijdbaar, om een zoveel mogelijk flexibele opstelling te kunnen maken. (maar hier moet ik nog over brainstormen, want ik ben er nog niet uit)
En nog een paar kleine plankjes om het e.e.a. op te kunnen zetten (HM, of Maveric en nog wat andere zaken)

Komt ie dan.

Crea Bea als ik dacht te zijn, had ik een leuke eyecatcher bedacht, om in de Shelter te hangen, maar nu is het net of ik de plank van Grillmasters heb nagemaakt  :-t
Maar goed ik vind hem nog steeds leuk, alleen een beetje jammer van de nasmaak (kom zet je er overheen mars)

18562415353_1f16bfd71c_b.jpg


19156882506_6331116df4_z.jpg


En by night.

19183024815_fbce999226_z.jpg


Al met al een happy camper

Mac

 
Gaaf man, ziet er echt geweldig uit... 3 Q's, moet goed komen...

En die plank, niks mis mee... Zou wel vet zijn als die s'avonds ook verlicht zou zijn... ;)
 
Sinds vandaag de trotse eigenaar van een custom made buitenkeuken voor mijn ei. Met genoeg ruimte voor allerlei tools, rookhout en natuurlijk de WGA!

20150627_161206_zpskkdd27py.jpg


Omdat ik een tafelnest belachelijk duur vindt voor 2 ijzeren stukjes heb ik sierlijke plantenbakvoetjes van keramiek op de kop getikt, net even iets anders dus:
20150627_161230_zpscjglivzs.jpg
 
Jaloers op alle mooie plekjes die ik hier voorbij zie komen. Hier moet de onze komen te staan..... vandaag hout besteld.... werk aan de winkel!



Wordt vervolgd!
 
Jeroen_S zei:
Mooi stukje grond om wat te maken MidVe

Yep, we hebben al een leuk idee, maar eerst even een paar weekjes naar Frankrijk om het plan rustig uit te denken  ;)
 
De Q's staan overdekt:
2779e33f3edf72964c97cb589847ba91.jpg


En ernaast wordt genuttigd !

129c325199376c36ece8f566bac35b67.jpg


Lekker overdekt, dus geen last van regen, sneeuw en ijs :)
 
Mooie plekjes weer
 
Terug
Bovenaan Onderaan