Eindelijk is het dan zo ver, en heb ik ook (sinds een paar weekjes) een "Mancave" ahum............eigenlijk is het meer een Manshelter :-S
Het is niet de Mancave waar ik over gedroomd heb, en die ik hier in dit draadje al een aantal keren voorbij heb mogen zien komen, maar dit is eigenlijk alles wat ik bij mij kwijt kan.
Maar ik moet wel zeggen dat ik verschrikkelijk blij ben met mijn Manshelter :x
Dit geeft mij de mogelijkheid om te barbecue?n, en grillen wanneer het mij uitkomt.
Niet dat ik in de regen niet kan barbecue?n, maar meer omdat ik als actief BBQ blogger, ook afhankelijk ben van foto's, en dus met name van een goede hoeveelheid licht e.d.
Daarom ook bewust voor een glazen dak gekozen, om zoveel mogelijk natuurlijk licht te kunnen benutten.
Nu nog een beetje aankleden, met wat leuke BBQ gerelateerde items o.i.d.
Iets van een werktafel, hetzij inklapbaar, of verrijdbaar, om een zoveel mogelijk flexibele opstelling te kunnen maken. (maar hier moet ik nog over brainstormen, want ik ben er nog niet uit)
En nog een paar kleine plankjes om het e.e.a. op te kunnen zetten (HM, of Maveric en nog wat andere zaken)
Komt ie dan.
Crea Bea als ik dacht te zijn, had ik een leuke eyecatcher bedacht, om in de Shelter te hangen, maar nu is het net of ik de plank van Grillmasters heb nagemaakt :-t
Maar goed ik vind hem nog steeds leuk, alleen een beetje jammer van de nasmaak (kom zet je er overheen mars)
En by night.
Al met al een happy camper
Mac