Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Steven & Me Februari 2013 - Entrecote met bacon en eieren
Vandaag een potje voor mezelf koken, aangezien de vrouw aan het werk is...
Allereerst de groepsfoto voor de chimichurri:
Er was geen platte peterselie dus de gekrulde versie genomen
Met als resultaat:
De andere ingredi?nten:
Dunne entrecotes, dus niet doorgesneden...
De OTP met skillet heetgestookt, bacon&eggs in het pannetje en de lapjes ernaast:
En tot slot het bordje:
En wat vond ik ervan? De chimichurri ga ik vaker maken, maar dan zonder de Chili-pitjes.
De combi entrecote, bacon en eggs was verrassend goed te doen.
Al met al de verloren calorie?n na een dag in een vriescel weer aangevuld, en lekker gegeten!
Ben druk bezig met een trap schilderen en heb daardoor weinig tijd om te bbqen. Dus gister maar iets makkelijks uitgezocht. Het was in 10 min. klaar. Simpel maar o zo lekker. Die chimichurri ga ik vaker maken.
Dit weekend een kleine inhaalslag maken met de Steven&me's te beginnen met deze!
Had deze eerst zelf uitgezocht toen het mijn beurt was,toen ik er achter kwam dat hij er al bij stond..
Spulletjes voor de chimichurri
Spulletjes voor de entrecote
En op het bordje
Was voor ons een wat verlaat ontbijtje,mag je me elke dag wel voor wakker maken (ook goed voor een flinke hangover )
Gisteravond een solo sessie met Steven. Deze was de gelukkige die ik mocht bereiden. De dunne entrecote hoefde niet gevlinderd te worden.
De chimichurri zonder chillivlokken gemaakt omdat ik het vlees nog wilde proeven.
Dit recept van Steven heet niet voor niets een Argentijnse hartaanval.... een bom met calorie?n. Was absoluut niks mis mee, maar moet dit echt niet te vaak eten.... kleine kans ook dat het nog eens op tafel komt. Uiteraard niet het vlees 'gevlinderd' zoals in het recept stond, want dat is domweg zonde.
De chimichurri was echter zeker voor herhaling vatbaar,... echt super!!
En het bord vol calorie?n is een feit. Het was erg lekker en vond de combinatie niet verkeerd. Gewoon een hele vette hap. Vlees was lekker en zelfs de dunne stukken waren nog mooi van binnen. 2014-08-17 Argentine heart attack entrecote bacon egg 05 by Bidle, on Flickr
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.