BasBQ
Beef en Steak

Stel je BBQ Team voor!

Juist ! hoe meer NL teams des te beter  veeeel succes !
 
Nieuw team meer vlees in de kuip. Ben trots erbij te horen.
 
Allright ! Hoe meer teams, hoe meer fun & experience !
 
Welkom guys!!!
 
Leuk al die nieuwe teams =D>
Succes gentlemen!
 
Leuk! Mooi dat het je gelukt is om een team bij elkaar te brengen, meer teams is nog meer vreugde op de wedstrijden :)
 
Welkom FFF!

Goeie naam, goed logo.

Volgend jaar meedoen met de TS?
 
welkom FFF!
 
Boldeagle zei:
Als Teamnaam hebben we gekozen voor het:  Fire, Food, & Flavor BBQ team.
De kleuren in het logo verwijzen naar de Nederlandse vlag en het spiesje verwijst naar de BBQ onderdelen.
Ik lees nu pas je berichtje Mike, van harte gefeliciteerd met de oprichting van het "Tripple F" BBQ team.
Veel plezier en succes!
 
RedFox zei:
Boldeagle zei:
Als Teamnaam hebben we gekozen voor het:  Fire, Food, & Flavor BBQ team.
De kleuren in het logo verwijzen naar de Nederlandse vlag en het spiesje verwijst naar de BBQ onderdelen.
Ik lees nu pas je berichtje Mike, van harte gefeliciteerd met de oprichting van het "Tripple F" BBQ team.
Veel plezier en succes!
Ik had deze ook gemist. Van harte. En een prachtig logo, veel plezier!
 
Spot pas net dit draadje dus als een echte low en SLOWER sluit ik laat aan ;-)

Mijn Team draagt dezelfde naam als waarmee wij cateren: Smokey Goodness. Waar ik tijdens de Tony Stone Low & Slow nog enkel de teamleden Me, Myself and I had sluit bij de Society Cook Off zowaar een teamlid aan: Michiel. Hij heeft tijdens festivals en evenementen al vaker geholpen en vindt het leuk om nu ook een wedstrijd mee te doen, eens kijken of dat zondag avond nog steeds zo is ;-) Denk maar niet dat hij aan de recepturen mag komen ;-)

Meedoen is voor mij echt een kick, uiteraard ga je voor een hoge ranking, is immers goede promo voor mijn bedrijf. De echte reden om mee te doen is en blijft echter de gezelligheid onder de bbq'ers. Lekker ouwehoeren, pilsje erbij, whiskey ernaast en gaan. Beetje annekedotes uitwisselen met collega bbq'ers, tips en trucs delen met de andere cateraars en gewoon genieten.



 
uhymy3aj.jpg
jubuty5y.jpg


De 2 Teamleden :)
 
Succes Jord! Heeft Michiel een beetje verstand van ribs? :p
 
klinkt veel belovend Jord, maar waarom geef je hem de receptuur niet?
 
Gerard777 zei:
Succes Jord! Heeft Michiel een beetje verstand van ribs? :p

Nee, niet echt, hij heeft er op Lowlands slechts 500kg van bereidt ;-)
 
Leo zei:
klinkt veel belovend Jord, maar waarom geef je hem de receptuur niet?

Hij heeft de recepturen al lang, dat bedoelde ik niet. Hij mag ze alleen niet veranderen ;-)

 
gelijk heb je, zou ik ook niet zomaar laten veranderen
 
Mooie concurrentie dit weekend!
 
Terug
Bovenaan Onderaan