BasBQ
Beef en Steak

Stel je BBQ Team voor!

Gewoon af en toe met harde hand laten weten wie de baas is Dominique. 8)

Dat zal die mannetjes leren.
 
ik ben gewoon een haantje, meer niet  :D
 
we hebben er een gigant bij marc  :)
 
hoe raad je het Mike, ook wat dat betreft pas je goed in het team  ;)
 
leukerds zijn jullie. ik geniet nu al.
 
Hoi allen,

Zoals sommige van jullie  waarschijnlijk nog weten heb ik een tijd terug samen met Rebbelralph een oproep gedaan om een BBQ team te vormen in de regio Eindhoven. Hoewel alweer een tijd geleden hebben we ondertussen niet stilgezeten. Echter een beetje gehinderd door verschillende agenda's was de opstart wat langzaam.  Ondertussen hebben we elkaar al een paar keer ontmoet en wat dingen op een rijtje gezet.
Met verschillende personen heb je ook verschillende meningen maar tot nu toe komen we hier onderling al aardig uit.  Onze insteek is het Low en Slow BBQ-en maar naarmate de tijd vordert kijken we wel hoe zich dit verder ontwikkeld. De wil en enthousiasme zijn hiervoor zeker aanwezig !

Als Teamnaam hebben we gekozen voor het:  Fire, Food, & Flavor BBQ team.
De kleuren in het logo verwijzen naar de Nederlandse vlag en het spiesje verwijst naar de BBQ onderdelen.



Als leden hebben we in willekeurige volgorde:

Jacob (Jacob)
Ralph (Rebbelralph)
Francesco (Norebo Co)
Mike (Boldeagle)

Afgelopen vrijdag hebben Jacob en ikzelf meegedaan aan de KCBS jury cursus bij Otto Gourmet dus we beschikken ook over 2 CBJ's in het team.

Wil je meer weten over ons team stuur me ff een PB.

Groeten, Mike

P.s voor diegene die denken Flavor, het is toch Flavour ? Flavor is de Amerikaanse spelling en als Amerikaans gericht BBQ team gebruiken we dus deze opmaak.  :p
 
Kijk weer een Bbq team erbij, hartstikke leuk.
 
gaaf man, ik zat er eerlijk gezegd al een klein beetje op te wachten.
k wens jullie veel succes
 
Gezellig nog een team :D Succes!!
 
Succes Mannen!
 
Veel succes mannen!!
 
Leuk weer een team erbij, heel veel plezier dan komt het succes vanzelf!
 
Chef Martin zei:
Leuk een nieuw team! En gaan jullie ook meedoen met de Cook Off?

Komt qua planning een beetje lastig uit. Ik kom dan net terug van vakantie. Heb me wel opgegeven tbv jureren zondag
 
o was jij dat haha
 
Terug
Bovenaan Onderaan