BasBQ
Beef en Steak

Nog een BGE tafel in de maak

Zie sowieso al 2 vaste wieltjes, dat is absoluut niet handig. Ik heb zelf 4 wentel wieltjes gebruikt. Nu is het nog makkelijk aan te passen, als je ei er in staat wordt het wat moeilijker ;-)
 
maussie1982 zei:
Zie sowieso al 2 vaste wieltjes, dat is absoluut niet handig. Ik heb zelf 4 wentel wieltjes gebruikt. Nu is het nog makkelijk aan te passen, als je ei er in staat wordt het wat moeilijker ;-)
Persoonlijk heb ik een hekel aan alles met 4 losse wielen :)

Dat van die lades is een zeer goed idee!
 
Ik heb twee zwenk- en twee vaste wielen om enige stabiliteit te houden. Mocht het absoluut niet werken zijn er gauw genoeg twee wielen gewisseld voor zwenkwielen. We moeten niet overdrijven hoe moeilijk dat is als het ei erin staat. Met z'n twee?n pak je die er ook zo uit :)
 
It's up to you! Maar als hij enigzins wentbaar moet zijn is dit niet handig. Succes verder!
 
maussie1982 zei:
It's up to you! Maar als hij enigzins wentbaar moet zijn is dit niet handig. Succes verder!
Ik waardeer je commentaar en blijf ook vooral opmerkingen maken, maar ik blijf voor dit moment even eigenwijs :)
 
mooi resultaat!
 
Eigenlijk zou je in zo'n tafel rechts van het ei onder blad een minibar koelkastje moeten installeren  ;)
 
RedFox zei:
Eigenlijk zou je in zo'n tafel rechts van het ei onder blad een minibar koelkastje moeten installeren  ;)
:D Ben nog wel op zoek naar zo'n wandopener van BGE. Geen idee of die bestaan.

Zoiets dus:

wandopener.ashx
 
Daar maak jij geen wijnflessen mee open  :p
 
Vandaag de vuurdoop. Ondanks dat het onderblad nog gemaakt moet worden en het kastje ook nog niet af is, toch het EI erin getild. Mijn kleine meid vierde haar vijfde verjaardag en papa mocht pizza bakken voor het bezoek. Dan is zo'n stuk extra werkruimte meegenomen! en uiteraard kon papa ook wat braggen met z'n nieuwe speeltje

24zf6uf.jpg


Iedereen was nieuwsgierig en enthousiast, leuke tafel om met een biertje in de hand aan te gaan staan, en naderhand heb ik acht heerlijke pizza's gebakken (deeg en saus volgens het recept van Dominique, waarvoor dank!). Samen met de PP die ik gisteren al bereid had en wat soep en salades, ging iedereen met een volle buik en voldaan gevoel naar huis. Missie geslaagd!
 
Stiekum best wel jaloers!! ::)
 
Dat ziet er mooi uit!
Ik ben van plan deze week ook aan een bge tafel te beginnen.
Zou je mij misschien de paaldikte en de lengtes van de palen die op foto 1 staan toe willen mailen?
Mvg,

Robert
 
Dat wordt een plaatje van een tafel!
 
Mooie tafel hoor. Ik ben nu wel benieuwd of je het handig vindt werken met je wieltjes zo?
 
wel een heele strakke tafel.
juist omdat ie gelijmd is en geen parker te zien is.

wbt de wieltjes: zo is ie stuurbaar ,met 4 zwenkwielen zoekt ie zn eigen weg.
anders is t niet.
heb nog nooit een plateauwagen gezien met 4 zwenkwielen.
wel die irritante  winkelkarretjes die altijd de verkeerde richting zoeken buiten naar de parkeerplaats
 
Dat is een knap setje
 
Terug
Bovenaan Onderaan