BasBQ
Beef en Steak

Nog een BGE tafel in de maak

wow! kunt ze bijna op bestelling gaan maken!
 
Het sturen gaat vooralsnog erg goed. Ik hoef er ook geen marathon mee te lopen ;)

Overigens zit er geen druppel lijm aan, zoals gesuggereerd door AV. Alles is van onderaf/binnenuit geschroefd. Bij het onderframe zie je nog de hoeken die we verstek gezaagd hebben. Twee schroeven links en twee rechts en dan middenin ??n in de paal en je trekt het muurvast.

 
coelho zei:
Overigens zit er geen druppel lijm aan 

aaai: waarom niet :eek: toch niet verkeerde zuinigheid hoop ik.
en dat moet een zware ei dragen :-\ :-\ :-\

dat ie van binnenuit geschroefd is begrijp ik ook,en dat is eingelijk  normaal alleen nodig om de delen ingesmeerd  MET LIJM aan te trekken en meer niet.
lijm is de eeuwige kracht van een verbinding ,die parkers hoe groot ook niet.

maar hij zal niet alle dagen kriskras door de tuin gezeuld worden.
dus zal t gammel worden  nog wel meevallen in de toekomst.( maar toch  ik geef in dit geval garantie tot aan t tuinhek)



coelho zei:
dan middenin ??n in de paal en je trekt het muurvast.


uitvoering is prima en ook eeuwen oud, maar die middelste  parker is normaal een draadend M10 met een VLEUGELmoer om aan te trekken..
dit systeem werd/word alleen toegepast om logestieke reden,zoals bij een tafel om de poten los bij verpakt te leveren.
of met verhuizen
3x die parker nazetten en hij is dol en dan heb je probleem.

als verre buurman zou ik tippen : ffn los halen en lijm dr tussen.
of je planning is om eens te gaan verhuizen, vervang die middelste dan wel ffn met houtschroef met m10 draadend en vleugelmoer




 
Terug
Bovenaan Onderaan