BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Twee handige boxen een voor koel / warm te houden en een voor te marineren of ontdooien met druipmand.
Deze gescoord bij appie 18€ deze twee.
En natuurlijk het mes wat op mijn verlang lijstje stond.( internet niet bij appie)

9D44A76C-F1D6-4C8F-A6B5-64C1B04DA85E.jpeg
 
Twee handige boxen een voor koel / warm te houden en een voor te marineren of ontdooien met druipmand.
Deze gescoord bij appie 18€ deze twee.
En natuurlijk het mes wat op mijn verlang lijstje stond.( internet niet bij appie)

Bekijk bijlage 54065
Veel plezier van je mes, ben benieuwd hoe ie je bevalt (en ook wat je aanpak gaat zijn om 'm scherp te houden)
 
Naast enkele machinale slijpsystemen heb ik nu deze in het bezit gekregen. Vaderdag of zo en de kids zaten te ver weg Japan en mexico. Nu mooi afgekocht :).

WSBCHPAJ-PRO-I_01_worksharp.jpeg

Even snel getest. Prima resultaat voor de eerste keer. 25 cm lemmet geen enkel probleem. Slijpt met diamant.
 
Een stalen pizzaplaat

Bekijk bijlage 54295

Zou beter hitte geleiden en sneller opwarmen dan een gewone pizzasteen. Dit weekend dus eens proberen op mijn weber met kolen en blokken hout
Ben ook benieuwd, dat hij juist te heet word en de bodem verbrand.
 
@Rdj Als je hem direct boven het vuur legt zal dat zo zijn, maar er moet wel ff een platesetter tussen. Dan zal de plaat nooit warmer worden dan de omgevingstemperatuur lijkt me.
 
Ben ook benieuwd, dat hij juist te heet word en de bodem verbrand.
Zondag zal het pizza worden ik zal een paar foto's nemen van de setup en de onderkant van de pizza etc, maar ik leg de kolen aan de zijkanten/achterkant

In slechtste geval kan ik die plaat nog altijd gebruiken voor smashed burgers en gewoon voor oven pizza :)
 
Zondag zal het pizza worden ik zal een paar foto's nemen van de setup en de onderkant van de pizza etc, maar ik leg de kolen aan de zijkanten/achterkant

In slechtste geval kan ik die plaat nog altijd gebruiken voor smashed burgers en gewoon voor oven pizza :)
Zat inderdaad meteen aan een plancha te denken, daar lijkt hij dan weer ideaal voor!
 
Zo dan! Flinke unit. En wordt het zondag pizza, spit of allebei :ROFLMAO:
Zondag gaan we voor kip aan het spit. En daarna hebben we weer een week mooi weer ☺️
 
Terug
Bovenaan Onderaan