BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

mooie aankoop, zeker als je het op zo'n manier kan regelen
 
netjes hoor! je gaat goed redfox ;) ideaal dat je collega hem mee neemt. je kon ze ook mailen, sturen ze wel naar nl, alleen website bied mogelijkheid niet...
 
@ Big-T ,klopt idd dat ze per post verzenden, maar de verzendkosten zullen net zo veel, zo niet hoger zijn als de waarde van de goederen, en daar komt nog bij dat je dan invoerrechten en belasting gaat betalen omdat het meer dan EURO 22,00 is wat je vanaf buiten de EU naar binnen haalt. En ze zijn bij de douane daarop strikt kan ik je uit ervaring zeggen. "Op de man" mag je voor ca EUR 430,00 meenemen.
Ook dat is voor mij af en toe een optie, echter heb ik geen tijd om te shoppen als in in US ben, zie daar alleen vliegveld, taxi, hotel, kantoor, taxi en weer vliegveld...
 
Op een ander forum heeft iemand hem besteld. Geen invoerrechten, verzendkosten USD 35, dus het valt nog mee.
 
Oke, dan door de controle niet eruit gepakt, maar idd verzendkosten net zoveel als de grates.
Ik zal wel eens kijken of ik er meerdere kan regelen als ik zelf weer in USA ben, geen bestellingen op voorhand, maar verkoop achteraf....
 
count me in!
 
Das een mooie aanwinst! Ik hou van gietijzer!
 
Dat zijn wel hele mooie grill grates voor de WGA!
 
Pakje van Vuur en Rook is vandaag aangekomen  :D

IMAG0633.jpg


Nog even dit : blijkbaar hadden ze mijn betaling over het hoofd gezien en ik heb wat heen en weer moeten mailen om alles in orde te krijgen. Betaling kwam boven water en zomaar een bus saus extra gekregen voor de moeite. Geweldige service dus !!!
 
Ik zie een hoop lekkere rubs en sausjes! Dat wordt smullen!
 
lekker hoor! de raspberry & chipotle van SBR is errrrrug lekker!
 
Hmmm Plowboys, BBG, Butt Rub, Sweet Swine O'mine, lekker hoor!!
 
Ik had een tijdje geleden voor Leo en mijzelf shaslikpennen besteld in Duitsland, maar die zijn nooit geleverd. Ik de ziekte in, maar affijn.
Loop ik vandaag met Zoon in de Weimarstraat in Den Haag, en wat ziet mijn oog?
TADAAAAA!!!!
16b999913008bc652f9fa6b8a4defc4c.jpg


da5ed8217b5144506c10d0afdd2a5d78.jpg

a5c9327fb4844545ed42e219481bb633.jpg

c6fd060b471e1d12c15d1d71d3d826b6.jpg


Info....
Supermarkt Firat
Weimarstraat 268
Den Haag

Open van 7.30-20.00 elke dag behalve dinsdag.

Pennen zijn 45 cm lang, 1cm breed. Verpakt per 6 stuks, voor 2,99 van RVS. Er waren nog een set of 10, denk ik.

 
hier ga ik helemaal blij van worden Dominique,
Je bent de goedste  :D  :D  :D
dank je wel
 
Terug
Bovenaan Onderaan