BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Frits zei:
Weber Nederland gaat ze volgend jaar waarschijnlijk weer gewoon leveren :).

Dat hoor ik nu wel al twee jaar Frits, maar ook op de Spoga werd daar niets over gezegd. Dus ik zou daar geen geld op zetten. Tegelijkertijd hoop ik dat ik het mis heb.
 
De WGA heb ik idd ook gemist op de spoga... Dus gaat wel even duren denk ik...
 
Gerard777 zei:
De WGA heb ik idd ook gemist op de spoga... Dus gaat wel even duren denk ik...

Die van mij heb ik gekocht bij die nieuwe tuinboer in Zeewolde. Die had er toen nog aardig wat.
 
Bingo! bij Groenrijk in Waalwijk op ca 6 km van me vandaan alsnog een "nieuw in doos" WGA kunnen vinden @ EUR 89,00!
dank voor de tips in deze!
 
Kijk, zie je wel ;)
 
redfoxhunter53 zei:
Bingo! bij Groenrijk in Waalwijk op ca 6 km van me vandaan alsnog een "nieuw in doos" WGA kunnen vinden @ EUR 89,00!
dank voor de tips in deze!

Gefeliciteerd met je WGA.
 
Hiep hiep!
 
De nieuwe WGA zat na 10 minuutjes keurig in elkaar, bij Groenrijk Waalwijk zijn nu nog 2 stuks op voorraad, voor het geval van interesse voor iemand uit deze regio....

WGA-1_zpse2c7f794.jpg


mooi rechthoekig formaat
WGA-2_zps007e1462.jpg
 
hij is mooi he, daar ga je echt heel erg veel plezier aan beleven
 
veel plezier ermee. ik zou niet meer zonder kunnen!
 
Mooie aanwinst, heel veel plezier ermee!
 
Nu nog ff een mooi gietijzeren rooster scoren voor wat mooie grillmarks  :)
Hij heeft bij mij zijn extra nut (lees: de WGA mee op vakantie), toch wel bewezen.

Mac
 
waar valt dat gietijzeren rooster te scoren? dacht dat deze (bijna) onvindbaar zijn...
de maverick et-732 staat overigens ook nog op mijn lijstje...
 
Ik heb ze uit .DE over laten komen, maar ze moeten nu in .NL ook te krijgen zijn.
Iemand verkocht deze op het NK in Hoofddorp. (heb ik gelezen).

Ff zoeken op het forum zou ik zeggen.

Mac
 
Royaal BBQ heeft ze ;)
 
dank voor de reacties, voldoende bronnen nu om uit te kunnen kiezen; de optie om 2 stuks bij Royaal BBQ te kopen voor een totaal van EUR 22,50 exl. verzendkosten spreekt me het meest aan; daarna met de haakse slijptol keurig op maat brengen. De roosters van de USA link zijn ook mooi, echter geen keuzemogelijkheid deze naar NL te verzenden en daarbij zullen de verzendkosten vermoedelijk net zoveel, zo niet meer bedragen dan de US$ 39,00 voor de goederen.
 
Met dank aan de info hierboven van Big-T !!
Ik heb alsnog besloten om de gietijzeren grates te kopen in USA, een Amerikaanse collega besteld het online @ USD 39,90 (ca EUR 29,00) en brengt het mee naar Europa, we zien elkaar over enkele weken.....
De grates zijn ook al "seasoned" . Hij bevestigde zojuist dat hij gaat kopen: " I have your email now and am ready to do shopping, probably later today or tomorrow morning :)  "

http://www.cast-iron-grate.com/grates-for-weber-charcoal-grills/go-anywhere-grills.html

Quote van website:
Professional performance grates for Go Anywhere? Charcoal Grills.
Our seasoned cast iron grates are built to accommodate the Weber? Go Anywhere? Series.
The 14.5" size grid adds the finishing touch to your compact charcoal grill by providing the perfect non-stick cook top. 
We season them before they ever reach the market. 

wgairongrid_zps6a8544f5.jpg


en ook de handle komt mee  USD 9,95 (ca EUR 7,50)
cast-iron-handle_zpsd1ec7748.jpg


 
Terug
Bovenaan Onderaan