BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven!
 
Dank voor jullie enthousiaste reacties! Ik vind het enorm spannend.... Maar ja, nu zijn we net uitgenodigd bij Dochter voor diner morgen, dus.... Het aansteken moet dus nog even wachten, maar ik zal er verslag van doen, als het zover is ;)
 
Pssssst, je kan je toch ziek melden................... wij zullen niks zeggen hoor  ;)
Moeten wij nu nog langer wachten ?, en we zitten al 2 weken te wachten.  :(

:D  :D

Mac
 
Dat wordt weer veel eten. Want hij moet veeeeel branden om het rendabel te houden ;)
 
Mac zei:
Pssssst, je kan je toch ziek melden................... wij zullen niks zeggen hoor  ;)


Mac
Dochter prikt daar doorheen, en ze heeft me gelokt met een menu waar buikspek in zit.....Daar kan/wil ik geen nee tegen zeggen ;)
 
@Bert , hmmm, veel eten? Daar ben ik niet zo van ;) en PANG weer een barst in mijn scherm, pinokkio.....
 
Veel plezier ermee Domi!
 
Gefeliciteerd hoor! Ben benieuwd naar de maiden voyage..
 
Net bij Wim langs geweest, WSM staat nu bij mij in de tuin :) :)
 
brownier zei:
Net bij Wim langs geweest, WSM staat nu bij mij in de tuin :) :)

gefeliciteerd ermee! en genoeg ecobrasa, die wilde hij niet los verkopen helaas :(
 
Gefeliciteerd!
 
daar ga je helemaal blij van worden
 
Ik ben al blij Leo, en Big-T inderdaad ruim 30 kilo ecobrasa.
Heb tot nut toe steeds Dammers briketten gebruikt (als ik briketten gebruikte want in de BBQ eigenlijk alleen houtskool).
Ben benieuwd of er verschillen zijn tussen de Dammers en de Ecobrasa.
Wordt de komende tijd experimenteren met de WSM. Is wel wat anders dan de BBcook smoker...
Iemand nog tips over de aankoop van rookhout? Heb wel snippers maar op de WSM kan ik beter blokjes gebruiken.
 
Snippers kan ook in de WSM, maar blokjes is makkelijker. Vruchtensoorten zijn altijd lekker, pecan vind ik zelf ??n van de lekkerdere zware soorten.
 
noskos zei:
Snippers kan ook in de WSM, maar blokjes is makkelijker. Vruchtensoorten zijn altijd lekker, pecan vind ik zelf ??n van de lekkerdere zware soorten.

heb jij voor blokjes toevallig goed adresje? vind de weber pakjes erg prijzig!
 
Ik heb gewoon weber blokjes.... Je doet een eeuw met zo'n zak, ??n a twee blokjes per keer gebruik ik tegenwoordig. Je zou eens bij vuur en rook kunnen kijken, die hebben een ander merk, maar of dat goedkoper is...
 
maar er zitten toch maar 8 / 10 blokken per zak erin? is dus genoeg voor 5 sessies...
 
Terug
Bovenaan Onderaan