BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

dat is zeker een hele mooie aankoop, en wat de WSM betreft, ik denk dat je die best snel zal verkopen
 
Mooie aanwinst Wim, gefeliciteerd.

Laat je straks ook de foto's van de tafel zien?
 
Weber smoker box gekocht en maar eens geprobeerd op de OTP 57. Smoker box op het brikettenbakje. Wat mesquite houtsnippers geweekt in bierwhisky aangelengd met water. Heb al wat foto's geplaatst in high en fast van de Angus cote de Boeuf. Vanavond met wat kogelbiefstukjes. Op deze manier roken geeft een heel subtiel rooksmaak. Ga dit toch vaker gebruiken.
Voor de vis toch maar de rookton gebruiken (zolang als die het volhoud, als de WSM in de verkoop gaat heb ik interesse  ;). Wil de gerookte vissmaak niet in de BBQ.
 
Mac zei:
Mooie aankoop Wim (is dit dan een L, of XL ?)
Jammer van de WSM, maar is misschien wel wat voor een forum lid ?
Heel veel plezier met die groene  :)

Mac
Wim tegen de tijd dat je WSM in de verkoop gaat heb ik zeker interesse
 
hij staat er al op denk ik: http://link.marktplaats.nl/596270706

 
M'n "startpakketje" met rookhout is binnen.
PS220700_zps8fb53f5ckleiner_zps69d04326.jpg


Nu eens leren hoe we hiermee gaan werken  :)
 
Heb je een gas BBQ?
 
Ja, nog wel, voor snel ff biefstuk bakken erg handig. Ik was nooit zo'n voorstander van bbq-en, kreeg altijd zo'n zwartgeblakerd stukje vlees wat van binnen nog rauw was  ;)
Maar nadat Marcel mij wat foto's had laten zien en wat vlees had laten proeven dacht ik, 'dat wil ik ook'.
Ik ben nu aan het proberen en rondkijken en ik mag binnenkort de BGE van mijn broertje lenen  ;D
 
@Mac, wie wil er geen foto van 'gebraden hersenen' als bureaublad ?  ;D
 
Ik ken niemand die dat niet zou willen  ;)
Dus je gaat voor de PP ? (stoer hoor  :) ), wel ff een apart draadje openen dan h?, dan houden we dit draadje schoon  :D

Heel veel suc6 

Mac

 
Wat zou daarin zitten....
a6ea052425de482fe87fb8653730f063_zps205a3a8d.jpg


OOOOO, joepie!
764c46c75283df8d269425eeafd0a8ac_zps6791a6f7.jpg

 
gaaf hee, daar ga je echt heel erg veel plezier van hebben
 
Yeah! Eitje :D
 
Gefeliciteerd ermee, staat ook hoog op mijn "waar zal ik nu eens voor sparen"-lijstje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan