BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Erg leuke boeken Jeroen.
De linker behoord ook tot mijn collectie, en ik kan je de basic BBQ saus erg aanbevelen.

Heel veel lees/ Q plezier, en dat je ons daarmee maar lekker visueel mag verwennen.

Mac
 
Ik heb beide boeken, zijn fijn hoor! Goeie keus, geniet er maar van.
 
Inderdaad mooie boeken... ik heb ze beiden nu ook een maandje of twee, en staan erg veel lekkere dingen in :)
 
is er een (lichte) voorkeur als je moet kiezen uit 1 van deze boeken?
 
persoonlijk vind ik culinair BBQ'en leuker, maar dat is echt een persoonlijke voorkeur. ze zijn beide vol met goede ideeen !
 
vanmiddag heb ik de iPad (epub) versie van Bib Bob Gibson's BBQ Book aangeschaft via download iTunes, t.w.v. Euro 14,99
prachtig boekwerk van een grote bbq meester!

BigBobGibsonsBBQBook_zpsdcfd12aa.jpg
 
hier ga je heel veel plezier aan beleven! het is een prachtboek qua verhalen over het leven van big bob, daarnaast geweldige recepten! Ik kan er geen genoeg van krijgen!
 
RedFox zei:
is er een (lichte) voorkeur als je moet kiezen uit 1 van deze boeken?

Ojee, dat vraag je aan de verkeerde..... ik kan heel slecht kiezen, en druk dan gewoon 2x op " buy now".... en heb dus op dit moment ook geen voorkeur voor de een of ander.
 
Mijn voorkeur gaat uit naar culinair barbecuen. Dat is het boek wat mijn barbecue gekte heeft aangewakkerd en bevat veel basistechnieken, basisrecepten en veel rand informatie. Veel stap voor stap handelingen met veel foto's. Daarom dus...
 
@redfox het bigbob boek is een mooie aanwinst! Veel plezier ermee!
 
@jeroen78: het is engelstalig
 
Hier is ie dan na vele uren schilderwerk. Een beetje luxe uitgevallen nestje voor het ei.

WF0001_zps659922e5.jpg


WF0002_zps43f64676.jpg
 
Holymoly..... Wat een prachtige tafel zeg!
 
Echt heel erg mooi, een sieraad in je tuin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan