BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst






De tafel voor de BGE in aanbouw en even bij de Makro geweest... de thermometer werkt perfect op de Iphone.... :)
 
Voor 13 euro gekocht, kan je geen bult aan vallen.
 
Darthvader zei:





De tafel voor de BGE in aanbouw en even bij de Makro geweest... de thermometer werkt perfect op de Iphone.... :)

Wat is de range van de thermometer? Zit er een magneetje op om de thermometer aan iets ijzer te plakken? Voor het geld is het een mooi apparaat.
 
ShuttleX zei:
Darthvader zei:





De tafel voor de BGE in aanbouw en even bij de Makro geweest... de thermometer werkt perfect op de Iphone.... :)

Wat is de range van de thermometer? Zit er een magneetje op om de thermometer aan iets ijzer te plakken? Voor het geld is het een mooi apparaat.


O daar vraag je me wat... zal ik even uitzoeken!
Nee er zit niks bij, wel een uitklap voetje zodat deze op de tafel kan blijven staan en een tweede aansluiting voor nog een voeler.
ik kom erop terug als ik thuis ben.

groeten Quint
 
Zaterdag opgehaald, mijn nieuwe Joe jr  :)
Zat er al een tijdje naar te kijken want ik wilde een kamado voor op de volkstuin waar ik groot deel van de zomer zit, maar vond minimax te duur.
Was aanbieding van Rookoven.com voor ? 442 met alles er op en er aan.




Ziet er allemaal zeer degelijk uit en kookoppervlak is ruim 34 cm, niet eens zoveel kleiner dan mijn BGE medium.
Moet wel zeggen dat ik hem toch wat zwaar vind, ruim 30 kilo, dus moet toch maar een vast plekje gaan maken.
 
Lowietje72 zei:
Of vast zetten op een verrijdbaar onderstel Jorte.
Goeie suggestie.
Zit ook al te denken om toch maar een soort verrijdbare constructie te maken.
Maar ja, mijn eerste plan om hem voor gebruik even uit de schuur te trekken en dan op een kistje zetten voor betere werkhoogte, dat gaat wat lastig.
Ik blijf nog even piekeren, maar het resultaat laat ik zeker zien  :)
 
Darthvader zei:
ShuttleX zei:
Darthvader zei:





De tafel voor de BGE in aanbouw en even bij de Makro geweest... de thermometer werkt perfect op de Iphone.... :)

Wat is de range van de thermometer? Zit er een magneetje op om de thermometer aan iets ijzer te plakken? Voor het geld is het een mooi apparaat.


O daar vraag je me wat... zal ik even uitzoeken!
Nee er zit niks bij, wel een uitklap voetje zodat deze op de tafel kan blijven staan en een tweede aansluiting voor nog een voeler.
ik kom erop terug als ik thuis ben.

groeten Quint

De thermometer heeft een bereik tot 300 graden Celsius. Daarbij zitten er alle handige instellingen op qua temperatuur die gewenst is. Zoals kleuren verandering van het scherm of iphonescherm. Oranje is nog niet klaar, groen is klaar en rood dat de gewenste temperatuur aan het overschrijden is!

groeten Quint
 
B72D4618-998D-42B4-9DF8-32909C3A7456.jpg


Met 25% korting bij de Gamma en 40,- aan opgespaarde kortingsbonnen via de Esso kon ik deze voor 42,46 aftikken bij de kassa :)
 
Vandaag workshop gehad bij vuur en rook.

Uiteraard niet met lege handen naar huis  :D :D

20150606_180429_zpsqckcmqzu.jpg
 
wat een prachtige aanwinsten allemaal weer
 
maroc zei:
Vandaag workshop gehad bij vuur en rook.

Uiteraard niet met lege handen naar huis  :D :D

20150606_180429_zpsqckcmqzu.jpg
Ziet er prima uit.
Hoe was de workshop?
 
FelixH zei:
maroc zei:
Vandaag workshop gehad bij vuur en rook.

Uiteraard niet met lege handen naar huis  :D :D

20150606_180429_zpsqckcmqzu.jpg
Ziet er prima uit.
Hoe was de workshop?


Was echt top. Leuke groep mensen en peter wist het mooi te vertellen. Veel nuttige en praktische dingen opgedaan.
Ook leuk om te horen hoe zo'n wedstrijd team denkt met in mn achterhoofd de inschrijving voor de kcbs judge class op 25 sept. Bij de rhurpott
 
Vandaag toch snel een nieuwe WGA opgehaald bij de gamma voor slechts 82 Euro. ...wel de versie zonder handgrepen maar hij voelt wel wat steviger dan de oude versie ... gaat mooi mee op vakantie!

WP_20150607_002_zpskveqkhxp.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan