BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

JaapAap zei:
Vandaag toch een keramische Q gekocht. Met van allerlei accessoires. Foto's zeggen meer dan woorden.
b012299e8f42f772879fd4e2f218cabc.jpg

Mooi hoor, zijn die tafeltjes van kunststof? Ziet er wel strak uit.
Zijtafeltjes om je bier op te zetten zouden verplicht moeten zijn.
Ben je met een keramische Q wel geneigd om hem te verzetten?
Ik verzet mijn kogelding best vaak, afhankelijk van wind en regen, maar met zo'n zwaar apparaat word je daar minder blij van denk ik?
 
Mooie nieuwe aanwinst, ga je veel plezier van krijgen en er zitten wielen onder dus je kan hem gewoon plaatsen waar je wilt. Doe ik ook afhankelijk van de wind en het tijdstip(lees 7:00 's ochtends :))
 
dennis zei:
JaapAap zei:
Vandaag toch een keramische Q gekocht. Met van allerlei accessoires. Foto's zeggen meer dan woorden.
b012299e8f42f772879fd4e2f218cabc.jpg

Mooi hoor, zijn die tafeltjes van kunststof? Ziet er wel strak uit.
Zijtafeltjes om je bier op te zetten zouden verplicht moeten zijn.
Ben je met een keramische Q wel geneigd om hem te verzetten?
Ik verzet mijn kogelding best vaak, afhankelijk van wind en regen, maar met zo'n zwaar apparaat word je daar minder blij van denk ik?

Ja tafeltjes zijn van kunststof. Wat betreft de wieltjes. Hij rijdt erg makkelijk kan hem met ??n hand verplaatsen als het moet.
 
Zijtafeltjes van de primo kamado vind ik echt top. Het is een soort snijplank kwaliteit dus daar zou je zelfs voor kunnen gebruiken; nadeel is dat je ze dan wel schoon moet houden en ze worden minder mooi; maar goed het kan :)
 
Vind dat mooi, kunststof zijtafeltjes.
Probeer mijn vriendin al lang te overtuigen dat we zo'n keramisch ding nodig hebben, maar ze trapt er nog niet in :D
 
Sommige mensen hebben altijd geluk ;)
De mijne zegt: maar wat er van onze bbq af komt smaakt toch gewoon goed? Heeft ze een punt waar ik niet heel veel tegenin kan brengen
 
Dat heeft niet veel zin, want zij lust ook hamburgers van Mc Donalds dus met verfijnde smaak argumenten hoef ik niet aan te komen :D
Maar gewoon op voorbereiden, en ondertussen de Outdoorchef kapotstoken, als ie kapot is moet er wel iets anders komen
 
20150507_172447_zpsjlnhgp1e.jpg

Twee digitale thermometers voor 5 euro per stuk bij de Blokker. Na het overlijden van de Fantast meteen maar een backup meegenomen  :D
 
Dat dacht ik ook, tot je ze naast elkaar legt... Zelfde principe, maar toch echt een ander product.
20150507_1921222_zps3pbvvigf.jpg
 
Jeemig wat een prijs, 5 euro........ :-/ :-O :-/ :-O :-/ :-O

Wel te gek als die exact dezelfde temp aangeeft aan een thermometer van 50 euro :)
 
Hahaha! Toen ik bestelde waren er nog 8 op voorraad. Ik gok dat die allemaal bij genootschapleden zijn beland!  :D
 
Ik had mezelf een DigiQ cadeau gedaan, en nu heb ik ( voor moederdag) een mooie opbergdoos gekregen. Happy face!




 
Terug
Bovenaan Onderaan