BasBQ
Beef en Steak

Mijn laatste BBQ aanwinst

Lin zei:
En wat ligt er vvor 14,95 bij de Xenos in de schappen?
Juist!
Geen excuus meer voor mij dus.......

Net bij die heerlijke zaak NOT! langs geweest... dit is een heruitgave van de heruitgave...
How to grill aka Het complete barbecue boek aka Culinair barbecueen
Helaas had ik die dus al...  :D

Nabrander... perfecte vleesrecepten voor de bbq is ook dezelfde inhoud... lachen toch?
 
Sander72 zei:
Lin zei:
En wat ligt er vvor 14,95 bij de Xenos in de schappen?
Juist!
Geen excuus meer voor mij dus.......

Net bij die heerlijke zaak NOT! langs geweest... dit is een heruitgave van de heruitgave...
How to grill aka Het complete barbecue boek aka Culinair barbecueen
Helaas had ik die dus al...  :D

Scheelt mij weer een bezoekje.
 
Dit is wat ik vandaag tegen kwam. :D

2hoa92t.jpg


Voor de liefhebbers het is te koop bij de Edeka in duitsland, ik ben bij de nieuwe in kleve geweest.
 
Danny77 zei:
Dit is wat ik vandaag tegen kwam. :D

2hoa92t.jpg


Voor de liefhebbers het is te koop bij de Edeka in duitsland, ik ben bij de nieuwe in kleve geweest.

Ik zag hem daar vorige week ook staan! Edeka Bruggemeijer neem ik aan?
Ook een uitgebreid assortiment sweet baby ray!
Was me ook daar aan het verlekkeren aan die prachtige winkel!
 
Vandaag een nieuwe OTP 57 cm gehaald ter vervanging van de Compact 47 als uitbreiding van de familie. Vriendinlief vindt echter dat de tuin thuis al vol genoeg staat dus de Compact mag mee naar de camping (mijn "domein") :D. Daar mag hij zijn diensten bewijzen naast de GBS en de Smokey Mountain Cooker. Verder nog een paar oliedrums gehaald om komende zomer eens te gaan proberen een Offset smoker te maken en een pizzaring te fabriceren.
 
Oe goeie keus! Mooi apparaat en goed geprijsd vind ik. Je ziet ze jammer genoeg nog niet zoveel.

Veel plezier ermee!!!
 
Mooooiiiiii!!!!!!!! :D
 
Vanavond een pelletgrill opgehaald die ik via marktplaats gescoord heb. Ondanks de hoeveelheid barbecues die er al staan kon ik hem niet laten staan. Pelletgrills hebben al enige tijd m'n interesse en voor de prijs kon ik het niet laten.

Vooral het gemak van de temperatuur instellen in combinatie met stoken op hout (weliswaar in de vorm van pellets) spreekt me erg aan. Hij gaat waarschijnlijk dienst doen op wedstrijden en catering klusjes.













Na wat huiswerk ben ik erachter dat het Teton grill is (www.tetongrillgear.com) met een traeger unit. Teton grill co maakt hele, tja....uitbundige gas barbecues. Dit is een speciaal model met het logo van de National Wild Turkey Federation op de klep.

Ik heb een zakje appel pellets besteld bij het "groene bos" en ga eens testen :)


 
Hij ziet er supermooi uit!
 
Alleen voor de klep zou ik hem al kopen.

maar veel plezier er mee en we zien al het lekkers wel voorbij komen.
 
Wow.....als ie het net zo goed doet als ie oogt......
Heel benieuwd naar je eerste test
 
gaaf Gerard, ben erg nieuwsgierig naar je bevindingen hiermee
 
Terug
Bovenaan Onderaan